3 Iulie 2015

Accent Travel si-a facut magazin de rezervari



Accent Travel a lansat Accent Shop, un magazin de rezervari pentru segmentul B2B, dupa o investitie de peste 50.000 de euro. Agentia a incheiat 2014 cu o cifra de afaceri neta de 8,46 milioane euro (37,6 mil. lei) si o pierdere de 188.000 euro (peste 837.000 lei), potrivit datelor de pe site-ul Ministerului Finantelor Publice.

Particularitatea Accent Shop o reprezinta integrarea modului Travel Fusion care permite accesul la sistemul de rezervari al companiilor aeriene low cost.

”Am investit peste 50.000 de euro in acest proiect, suma care se adauga celor aproximativ 500.000 de euro alocati in ultimii ani pentru investitii in tehnologie, motiv pentru care intentionam sa promovam Accent Shop si pe pietele externe cu care avem deja contacte”, spune Lucian Boronea, proprietarul Accent Travel.

Accent Shop este asociat sistemului de rezervari (Travel Booking Systems) pentru zboruri, hoteluri, croaziere, inchiriere masini, asigurari si pachete turistice. Platforma integreaza trei module, Avion, Hotels (peste 300.000 de hoteluri la nivel mondial, toate destinatiile intr-un singur sistem, emitere vouchere in timp real etc.) si Pachete (locuri alocate pe litoral, in statiunile balneo, montane si agroturistice, chartere, generare documente etc).

Accent Travel & Events a fost lansata in 1999 si este una dintre cele mai mari agentii de turism din Romania. Din 2009, agentia a fost afiliata Egencia, parte a Expedia, cel mai mare grup de turism de lume, cu vanzari de peste patru miliarde de dolari la nivel global.



Citeste si