Ryanair Holdings, cel mai mare operator aerian low-cost din Europa, si-a majorat tinta de profit pentru 2015 cu pana la 26%, anticipand cresterea numarului de pasageri si vanzarea de bilete la preturi mai bune decat anticipa initial, relateaza MarketWatch.

Informatia a dus la cresterea actiunilor Ryanair cu 9,9% la bursa din Dublin, cel mai mult in ultimele 10 luni. Compania anticipeaza pentru actualul an fiscal care se va incheia in martie 2016 un profit net de 1,175 miliarde euro-1,225 miliarde euro. Estimarile anterioare prevedeau un profit net de 940 milioane euro-970 milioane de euro, scrie Mediafax.

Ryanair se asteapta la o stagnare a preturilor in perioada septembrie-decembrie, o imbunatatire fata de un declin de 8% prevazut initial. EasyJet, al doilea mare operator aerian low-cost al Europei, a imbunatatit la randul sau, saptamana trecuta, estimarile pentru anul fiscal care se incheie in aceasta luna la 675 milioane lire sterline-700 milioane lire sterline, de la 620 milioane lire-660 milioane lire.

Cursele operate de companiile aeriene cu discount au beneficiat in sezonul de vara de un grad de ocupare a avioanelor de peste 90%. Pentru acest an, Ryanair se asteapta sa transporte 104 milioane de pasageri, cu 1 milion mai multi comparativ cu estimarea anterioara. La inceputul actualului an fiscal, Ryanair prognoza 100 de milioane de pasageri.

In ultimii doi ani, Ryanair a aplicat o strategie de transferare a operatiunilor catre aeroporturi mai mari si s-a concentrat pe atragerea de calatori de business. Compania a mai beneficiat si de preturile reduse ale carburantilor, datorate scaderii cotatiilor petrolului.

Sursa foto: Ryanair/ Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri