8 Octombrie 2015

O companie aeriana americana a pierdut bagajul CEO-ului



Alaska Airlines, a saptea cea mai mare companie aeriana din Statele Unite ale Ameiricii, care a avut timp de opt ani consecutivi titlul de operatorul aerian care ofera cea mai mare satisfactie clientilor, a pierdut de curand bagajul CEO-ului, Brad Tilden, care are si functia de presedinte, scrie nbcnews.com.

Intamplarea managerului Alaska Airlines ne demonstreaza ca pierderea bagajului in timpul unei calatorii nu tine de functia pe care o ai ci mai degraba de noroc, oricine poate avea un zbor mai putin placut.

Managerul si-a primit bagajul in cele din urma in mai putin de 24 de ore de la aterizare. Seful Alaska Airlines a spus ca nu este prima oara cand bagajul ii este pierdut in timpul unui zbor cu avionul, a mai patit asta in trecut, in urma cu 25 de ani.

Potrivit managerului de comunicare al companiei, CEO-ul intotdeauna isi trimite bagajul la cala pe rutele aglomerate pentru a avea calatorii cat mai mult spatiu pentru bagaje in cabina.

Sursa foto: Vacclav/shutterstock.com

Din 2010, Alaska Airlines a oferit pasagerilor un cod de discount de 25 de dolari sau un bonus de 2.500 de mile daca un bagaj nu ajunge la carusel in 20 de minute de cand avionul a sosit la poarta.

Sursa foto: Saklakova/shutterstock.com



Citeste si