Vola.ro, cel mai mare portal de turism din Romania, vrea sa intre pe piata de corporate travel, de anul viitor, fie prin achizitia unui jucator din domeniu, de pe piata romaneasca, fie dezvoltand un departament propriu prin cooptarea unui manager de top care activeaza pe acest segment.

"Acesta este unul dintre cele mai importante planuri ale noastre pentru 2016. Credem ca acum este o oportunitate pe piata sa infiintam acest departament, iar discutiile in acest sens le vom porni in prima parte a anului viitor. Asteptam in aceasta perioada fie companii care sa vina catre noi, fie manageri experimentati care sa isi doreasca sa ni se alature sa dezvolte acest departament in cadrul Vola.ro si sa fie rasplatiti pe masura, ca parteneri ai companiei", a declarat Daniel Truica, managing partner si fondator Vola.ro.

Incepand cu 1 decembrie 2015, IATA a modificat perioada de facturare a vanzarilor de bilete de avion ale companiilor membre. Pe langa aceasta modificare, IATA se va uita mai atent la garantiile solicitate agentiilor de turism, garantii care se calculeaza in functie de situatiile financiare ale agentiilor si de vanzarile facute prin IATA intr-o anumita perioada de timp. In acest context, multe companii de travel, in general, si de corporate, in mod special, vor avea probleme de cash flow odata cu schimbarile impuse de IATA, ceea ce ii va determina pe unii dintre proprietarii acestora sa isi vanda afacerea.

In prezent, Vola.ro opereaza in special pe segmentele de ticketing (vanzarea de bilete de avion) si pachete turistice (atat city break-uri, cat si sejururi), inregistrand in 2014 un volum al vanzarilor de 27 de milioane de euro, iar in 2015 estimeaza o cifra de afaceri de 43 de milioane de euro, adica o crestere de aproape 60% a volumului in doar un an.

In luna februarie a acestui an, Vola.ro a beneficiat de o investitie de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners, bani pe care firma a declarat ca ii va directiona in platforma tehnologica, precum si in dezvoltare prin intrarea pe noi piete.

Noul departament va presta servicii de corporate travel management atat pe plan extern, cat si intern, si se va ocupa de organizarea de conferinte, evenimente etc. Planurile Vola.ro sunt ca dupa doi ani, departamentul sa ajunga la un rulaj de peste 10 milioane de euro.

"Suntem deschisi chiar la a asigura unui manager cu experienta pe segmentul de corporate travel, care vrea sa ni se alature, un <<incubator>> in care sa construiasca departamentul de travel, in calitate de actionar", a mai declarat Daniel Truica.

In conditiile in care companiile isi optimizeaza constant costurile de travel cu angajatii, investitiile Vola.ro in platforma tehnologica, datorita carora s-a dezvoltat ca cel mai mare portal de turism online din Romania si a castigat deja o parte importanta din piata de leisure, vor putea fi apreciate si de calatorii corporate. Vola.ro ii poate ajuta pe clientii corporate in ceea ce priveste costurile, oferindu-le experienta acumulata in aproape 9 ani de zile de cand este pe piata si, de asemenea, construind o platforma tehnologica dedicata lor, care sa le aduca economii importante ale cheltuielilor cu calatoriile.

Vola.ro este cea mai mare agentie de turism online din Romania, cu o cifra de afaceri estimata la 43 milioane euro in 2015, in crestere cu peste 50%. Vola.ro concureaza cu Paravion.ro si Fly-go.ro.

Citeste si:
Cât au fost românii dispuși să dea pe un bilet de avion, în vara...
Cât au fost românii dispuși...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri