Happy Tour Group, din care fac parte agentiile Happy Tour, Paravion si Prestige Tours, a inregistrat o cifra de afaceri de 94 milioane de euro in 2015, in crestere cu aproximativ 40% fata de 2014.

Fata de 2014, numarul clientilor business ai grupului s-a majorat cu 23%. De altfel, segmentul de business travel, desfasurat prin agentia de turism Happy Tour, reprezinta 60% din activitatea grupului in Romania si va continua sa fie, si in 2016, motorul afacerilor, dupa ce a crescut anul trecut cu 16% fata de 2014.

In ceea ce priveste turistii de leisure, numarul acestora a fost cu 20% mai mare decat in 2014, cei mai multi alegand destinatii precum Turcia, Grecia si Spania. Charterele efectuate de turoperatorul gruplui, Prestige Tours, au inregistrat in 2015 un grad de ocupare de 93%. De asemenea, rezervarile online in cadrul grupului au crescut in 2015 cu peste 250%, estimarile pentru anul in curs vizand o majorare de cateva zeci de procente.

Happy Tour Group, condus de Javier Garcia del Valle (foto), este cel mai mare grup de turism din Romania, cu afaceri exclusiv in turism. In partea a doua a anului 2015, grupul a decis majorarea capitalului social al Happy Tour, la peste 3 milioane de euro. Din grup fac parte Happy Tour, agentia de turism online Paravion si turoperatorul Prestige Tours. La nivel national, grupul are peste 84 agentii afiliate Happy Tour. In prezent, Happy Tour Group are aproximativ 160 de angajati.

Agentia Happy Tour a fost infiintata de Nicolae Demetriade si achizitionata in anul 2007 de fondul spaniol de investitii GED.

Printre principalele agentii de turism din Romania se mai numara Eximtur, Christian Tour, Perfect Tour, TUI Travel Center (Eurolines) si Paralela 45.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri