8 Aprilie 2016

Christian Tour, la WALL-STREET 360: cum arata planurile de consolidare, dupa extinderea in regiune



Marius Berca, director operational Christian Tour, una dintre cele mai mari agentii de turism din Romania, a dezvaluit la WALL-STREET 360 planurile companiei de extindere in regiune si cele mai importante provocari pe care le intampina in acest proces.

Christian Tour implineste anul viitor 20 de ani de activitate in Romania si, in urma cu 2 ani, a deschis primul birou in afara granitelor, la Chisinau, de unde a fost lansat si primul zbor direct spre Creta.

In 2015, compania a deschis birouri si la Budapesta, Belgrad si Varsovia.

“Suntem pregatiti sa sustinem aceste sedii si sa le dezvoltam. Am studiat pietele, am avut si avantajul ca in 2014 am achizitionat si deschis hotelul Memento Holiday Resort din Corfu, unde am interactionat cu turisti din Polonia, Serbia si Ungaria, am inteles ce isi doresc, ce ii atrage si ne-a fost usor sa accesam aceste piete”, a explicat Berca.

Acesta spune ca hotelul din Corfu este foarte important pentru business, datorita interactiunii cu turistii. Astfel, Christian Tour va deschide anul acesta un nou hotel, tot in Corfu – o destinatie aleasa de multi romani.

In 2014, compania a raportat afaceri de 60 de milioane de euro, in crestere cu 16% fata de 2014 si un numar total de 200.000 de turisti.



Citeste si