Companiile aeriene low-cost au contribuit la cresterea numarului de turisti straini in Romania

Companiile aeriene low-cost au contribuit, in ultimii ani, la cresterea numarului de turisti straini in Romania datorita preturilor mici practicate. In plus, se remarca, cel putin in Bucuresti, o tendinta de dezvoltare a turismului de weekend.

Lucian Boronea, directorul general al agentiei de turism Accent Travel, spune ca a observat o mai mare deschidere a companiilor low-cost pentru campanii comune de promovare a Bucurestiului, potrivit Mediafax.

„Este o greseala a companiilor de linie ca nu reusesc sa vada faptul ca Bucurestiul creste, ca destinatie turistica. Blue Air, Wizz Air si Ryanair vor campanii comune de promovare a Bucurestiului. Reprezentantii companiilor low-cost au zis ca participa la bugetul de promovare a Capitalei, in mod egal cu asociatia de promovare, pentru ca ei cred in aceasta destinatie. Faptul ca Ryanair isi va pune o baza de operare la Bucuresti, cu trei avioane, este doar inceputul“, apreciaza directorul general al agentiei de turism Accent Travel.

Anul trecut, cea mai mare companie low-cost, dupa numarul de pasageri, a fost Wizz Air, compania din Ungaria transportand 4,5 milioane de pasageri pe rutele din si spre Romania. Jozsef Varadi, CEO si fondator al Wizz Air, estima recent ca in cinci ani compania pe care o conduce va ajunge la 9-10 milioane de pasageri in Romania.

Citeste si:
Noi zboruri Blue Air low-cost din România
Noi zboruri Blue Air low-cost...
Sursa foto: Arena Photo UK / Shutterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri