Pe fondul situatiei internationale instabile din punct de vedere al sigurantei, romanii s-au uitat mai mult catre turismul intern in acest an, agentia Happy Tour Group inregistrand o crestere de 30% pe aceste pachete. Alexandra Mateuta, director de marketing Happy Tour Group, a vorbit in emisiunea WALL-STREET 360 despre sezonul vacantelor de vara care tocmai s-a incheiat dar si despre tendinte viitoare.

“Sezonul de vara a fost unul bun, turistii se orienteaza catre pachete personalizate, cauta destinatii care sa se potriveasca gusturilor lor, stiu exact ce isi doresc si ce vor sa faca in acele destinatii. Evenimentele nefericite din acest an nu i-au impiedicat pe romani sa calatoreasca in strainante, am remarcat ca suunt din ce in ce mai informati, au un plan stabilit si vin la consultant doar pentru o oferta si sfaturi personalizate”, a explicat Alexandra Mateuta.

Dupa ce anul trecut destinatia preferata de clientii Happy Tour a fost Turcia, anul acesta Spania a ocupat prima pozitie in clasament, urmata de Romania, cu o crestere de 30%. Totusi, Turcia a ramas in top, fiind a 3-a cea mai cautata destinatie.

Directorul de marketing al Happy Tour considera ca interesul crescut pe turismul intern se datoreaza atat situatiei internationale instabile, cat si introducerii tichetelor de vacanta.

“Am observat ca, dincolo de destinatiile tradionale, precum litoralul sau zona Brasovului, au crescut solicitarile pe Bucovina, de exemplu. Tendinta sigur va continua, in sezonul de toamna ne asteptam la o crestere mai mare, pentru ca romanii deja au avut un concediu lung in strainatate si acum se orienteaza catre o mini-vacanta de 3-4 nopti in Romania”, a mai spus Alexandra Mateuta.

Citeste si
Glami, motorul de cautare in fashion. Ce planuri are