De Black Friday, Paravion a vandut bilete de avion si pachete de vacanta in valoare de 992.220 de euro si va continua campania weekend-ul viitor, cand estimeaza vanzari de peste 500.000 de euro.

Oferta Paravion din primul weekend Black Friday a atras aproape 1,4 milioane de cautari, in crestere cu peste 250% fata de media zilnica obisnuita. Astfel, internautii interesati de vacante au realizat 965 de cautari pe minut, echivalentul a 16 pe secunda pe platforma Paravion.

Si in ceea ce priveste bilete de avion vandute in perioada 18-20 noiembrie, s-au remarcat tot cele operate de companiile de linie, respectiv Tarom, Turkish Airlines, KLM, Lufthansa si Air Serbia.

„Chiar daca aceasta sarbatoare a shopping-ului este sinonima cu reducerile foarte consistente pentru majoritatea comerciantilor si a clientilor, in cazul Paravion am observat un interes crescut pentru destinatii exotice. In primul val de campanie am inregistrat mai bine de 50 de tranzactii care au depasit 1.000 de euro, iar cel mai scump pachet vandut a costat de 3.000 euro. Weekend-ul viitor ne vom concentra tot pe pachete premium, din ce in ce mai cautate in randul clientilor nostri", declara Remus Visan, director general al Paravion.

Retail jobs

Potrivit reprezentantului Paravion, cel mai costisitor pachet achizitionat din oferta Black Friday de saptamana trecuta a fost un sejur de 10 zile, pentru 2 persoane, intr-un resort din statiunea Phuket din Thailanda, cu plecare pe 9 februarie.

Paravion tinteste in 2016 o cifra de afaceri de 60 de milioane de euro, in crestere cu 30% fata de anul trecut. Principalul concurent al Paravion in Romania este Vola. Pe piata mai sunt Tripsta.ro, Fly-go.ro si eSky.ro.

Sursa foto: Pixabay.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri