O cursa Ryanair care decolase, marti dimineata, de pe aeroportul Henri Coanda din Bucurest cu destinatia Milano, s-a intors pe aeroport dupa aproape 30 de minute de zbor din cauza unei erori aparute la unul dintre monitoarele de bord.

Nu se stie inca ora la care avionul isi va relua zborul catre Milano, au declarat pentru News.ro, surse din aviatie.

”Avionul a decolat in jurul orei 10.00. Din cauza unei erori aparute la unul dintre monitoarele de bord, avionul s-a intors dupa aproape 30 de minute de zbor. Nu se stie ora la care isi va relua zborul”, au declarat sursele respective.

Reactia oficiala a Ryanair

Acest zbor de la Bucuresti catre Milano Bergamo (1 august) s-a intors la Bucuresti, la scurt timp dupa decolare, datorita unei probleme tehnice minore. Aeronava a aterizat in conditii normale, clientii au fost debarcati si li s-au oferit vouchere pentru mancare si bauturi racoritoare. Tehnicienii Ryanair inspecteaza aeronava si lucreaza la remedierea defectiunii. Odata ce aceasta va fi autorizata pentru serviciu, va decola in aceasta seara catre Milano Bergamo. Ryanair isi prezinta scuze sincere tuturor clientilor afectati de aceasta intarziere.
Potrivit datelor publicate pe site-ul aeroportului Henri Coanda, zborul Ryanair, cu indicativul FR3993, a decolat la ora 10.00 si a aterizat apoi, tot pe Henri Coanda, la ora 10.28.

Citeste si:
Reduceri MARI la vacanțe: bilete de avion de la 7,99 euro la Ryanair
Reduceri MARI la vacanțe:...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri