In ziua de azi, rezervarea unei vacante este la indemana oricui. Oricine poate face asta din confortul propriului camin, cu doar cateva click-uri. Analiza efectuata de RTB House arata cum inteligenta artificiala schimba modul in care ne planificam calatoriile.

In vremurile moderne, nu exista loc pe Pamant prea departe pentru a fi vizitat. In timp ce fiecare are destinatii preferate, majoritatea calatorilor au un punct mare in comun, vor sa obtina cele mai bune oferte de preturi.

Numarul punctelor digitale de contact cu clientii in sectorul turismului a crescut rapid. Clientii cauta acum oferte mai bune prin motoarele de cautare, site-uri de booking, agentii de turism online si pe site-uri specializate in oferte. Potrivit unui raport recent al Expedia Media Solutions, unii consumatori viziteaza pana la 38 de site-uri inainte de a-si pune la punct calatoria.

Potrivit agentiei de marketing online Fuel, 48,4% din clienti au declarat ca au folosit motoare de cautare cand si-au planificat o calatorie. Majoritatea oamenilor interesati de calatorii folosesc cautari digitale pentru astfel de experiente. Pentru a raspunde noilor standarde, industria turismului trebuie sa isi adapteze modalitatile de a ajunge la potentialii clienti. Livrarea de continut targetat este cheia succesului, iar retargetingul personalizat face acest lucru posibil.

Avantajul planificarii online a calatoriilor consta in varietatea mare de alegeri si usurinta cu care pot fi accesate. Poti stabili aproape fiecare pas al excursiei din fata computerului. Daca planuirea unei calatorii incepe de acasa, campaniile de travel trebuie sa fie pe faza. Bannerele cu motoare de cautare sunt o modalitate la indemana prin care poti inspira clientul sau sa ii oferi ajutor pentru a lua o decizie.

Citeste si:
Cinci motive sa iti rezervi o vacanta early booking
Cinci motive sa iti rezervi o...

Bannerele moderne ofera o multime de optiuni. Pot afisa motoare de cautare reale, care redirectioneaza clientul catre site-ul original, in timp ce functioneaza ca un motor separat, nu ca o reclama pop-up. Recomandarile in-depth sunt posibile gratie algoritmilor avansati de deep-learning. De exemplu, daca un utilizator e interesat de un city break in Barcelona, va avea nevoie de un zbor, de un hotel si probabil de o masina de inchiriat. Probabil s-a interesat sa vada Montserrat sau poate are in vedere bilete la concert in preajma Primavera Sound Festival.

Doar un motor robust poate colecta, observa si analiza datele, pentru a prezenta o oferta relevanta la nivel personal. Cu o baza de date potrivita si cu un provider cu tehnologiile puse la punct, campaniile pot afisa bannere adaptate pentru fiecare client in parte.

Consumatorii folosesc o varietate de dispozitive pentru a cauta, alege si cumpara produse. Este fundamental sa avem o platforma care poate ajunge la clienti oriunde sunt, pe orice dispozitiv. Potrivit celor de la PhoCusWright, 41% din calatori cauta excursii pe telefoane sau tablete. 55% prefera sa rezerve de pe laptop sau desktop, chiar daca au efectuat cautarea de pe mobil.

Anticiparea tipului de dispozitiv folosit este posibila gratie instrumentelor analitice avansate si modelelor predictive. Campaniile publicitare ajustate pe platforme diferite permit marketerilor sa ruleze pe toate tipurile de dispozitive, sa ajunga la oameni on-the-go si sa aiba in vedere dispozitivele care au cel mai mare potential de utilizare.

Citeste si:
Revelion 2019: Cele mai cautate destinatii pentru vacanta de Anul Nou
Revelion 2019: Cele mai...

RTB House este una dintre putinele companii din lume care au dezvoltat si implementat tehnologii proprii pentru achizitia de reclame dupa modelul RTB (real-time bidding sau „licitare in timp real”, in romana), o solutie care permite cumparatorilor sa participe in timp real la licitarea spatiului publicitar. RTB House ajuta companiile sa-si multiplice vanzarile pentru a-si atinge obiectivele pe termen scurt, mediu si lung.

Sursa foto: Antonio Guillem/Shutterstock.com

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Industria turismului din Germania, rezultate record in 2018