22 Ianuarie 2018

Aplicatie AirHelp, prin care pasagerii pot primi compensatii pentru zborurile intarziate sau anulate



AirHelp, compania specializata in drepturile pasagerilor si in obtinerea de compensatii pentru zboruri intarziate, anulate sau suprarezervate, lanseaza prima aplicatie prin care pasagerii pot verifica daca au dreptul sa primeasca compensatii pentru zborurile intarziate, anulate sau suprarezervate in ultimii trei ani. De asemenea, pasagerii isi pot crea o harta interactiva a calatoriilor efectuate.

Disponibil pe site-ul AirHelp si, in curand, in aplicatia mobila, instrumentul are o caracteristica duala, oferind pasagerilor posibilitatea de a verifica istoricul tuturor zborurilor personale, tocmai pentru a-si vedea eligibilitatea pentru compensatii. Odata accesata aplicatia, AirHelp va informa utilizatorii daca au dreptul la despagubiri imediat ce zborul lor a fost anulat sau intarziat.

Noul instrument actualizeaza instant si harta de calatorii a utilizatorilor. Analizand zborurile ultimilor ani si rezervarile actuale, AirHelp creeaza o harta interactiva a curselor si destinatiilor, respectiv statistici despre timpul petrecut in aer, tarile vizitate, aeroporturile de pe care s-a zburat de cele mai multe ori, valoarea medie a biletului de avion, kilometri parcursi, compania aeriana cea mai frecventata, orele petrecute in cozile de la portile de imbarcare si multe alte informatii specifice calatoriilor.

In fiecare an, peste noua milioane de pasageri sunt eligibili pentru obtinerea de compensatii pentru zborurile intarziate, anulate sau suprarezervate, dar inca multi dintre acesti calatori nu stiu ca au acest drept sau cum sa depuna o cerere valida. Noul nostru instrument va furniza informatii convingatoare pentru consumatorii de astazi, activi in social media si, in acelasi timp, va fi o platforma pentru notificari automate privind eligibilitatea pentru obtinerea de compensatii.

Henrik Zillmer, CEO si co-fondator AirHel

Aplicatia intra astfel pe lista inovatiilor in tehnologie in domeniul travel facute de companie in 2017, dupa lansarea scannerului pentru bilete de avion si celui mai nou instrument de inteligenta artificiala, Lara.

Noul instrument AirHelp poate fi accesat online aici: https://app.airhelp.com/my-travels

Din 2013, cand AirHelp a fost fondata, compania a ajutat peste cinci milioane de pasageri sa primeasca despagubiri in valoare de 300 de milioane de euro. AirHelp are reprezentante in Europa, Asia si America de Nord, care deservesc 30 de tari, oferind asistenta in 16 limbi. Compania are peste 500 de angajati la nivel mondial.



Citeste si