Happy Tour a inregistrat in anul 2017 un volum de vanzari de aproape 54 de milioane de euro, in crestere cu circa 10% fata de anul precedent, datorita dezvoltarii accelerate a segmentului de business travel, a diviziei de MICE, dar si a dezvoltarii parteneriatului cu Disneyland Paris.

Divizia de business travel care reprezinta peste 65% din volumul de vanzari a fost motorul Happy Tour si in 2017, fiind inregistrata o crestere de 20% a numarului de clienti corporate. Cei mai multi provin din domenii precum energie, consultanta, retail, pharma, IT. De asemenea, divizia MICE a gestionat cu 25% mai multe evenimente corporate (team buildinguri, seminarii, petreceri pentru angajati sau congrese) fata de anul 2016.

De asemenea, compania a inregistrat o crestere de 40% a volumului de vanzari pentru Happy Tour Bulgaria, respectiv de peste 200% pentru Happy Tour Turcia.

“Asa cum estimat, si anul trecut am atins targetul propus de 10% pe Romania, respectiv 15% la nivel de grup, o crestere constanta si sanatoasa a business-ului nostru pe o piata imprevizibila, in continua schimbare si usor influentabila de orice eveniment negativ. In 2018 estimam o evolutie similara si urmarim consolidarea companiei, vrem sa dezvoltam noi linii de business si sa continuam investitiile in online. In ultimii ani, ne-am concentrat pe optimizarea serviciilor oferite clientilor valorificand tot mai mult parteneriatul cu FcM Travel Solutions, premiata pentru al saptelea an consecutiv drept cea mai buna companie de travel management din lume”, declara Javier Garcia del Valle, CEO si presedinte al board-ului Happy Tour.

Cele mai cautate destinatii in 2017. Care este trendul in 2018

Divizia de leisure a pastrat trendul de crestere al companiei in 2017. Cele mai cerute pachete de vacante au fost pentru destinatii precum Spania, Turcia si Grecia. Dupa primele luni de rezervari early booking, trendul se mentine si in 2018. Valoarea medie a pachetului turistic achizitionat in 2017 a fost de aproximativ 1.000 de euro, in crestere fata de anul precedent.

Citeste si:
CEO-ul Happy Tour: Calatoriile sunt cea mai buna universitate
CEO-ul Happy Tour:...

Foarte cautate pentru sejururi scurte au fost si pachetele Disneyland Paris, Happy Tour fiind turoperatorul oficial al acestuia in Romania.

”Romanii dau mai multa atentie hotelurilor pe care le aleg, cei mai multi dintre turistii Happy Tour optand pentru unitati de patru si cinci stele. In acelasi timp, isi personalizeaza tot mai mult vacanta cerandu-ne excursii optionale. Si atunci cand aleg un city break, am constatat ca turistii vor sa exploreze si altfel de destinatii, nu doar cele clasice, precum marile capitale europene”, a mai spus Javier Garcia del Valle.

Cerere mare pe vacantele in Romania

In ceea ce priveste turismul intern, in 2017, Happy Tour a inregistrat o crestere de aproximativ 25% a cererii pentru vacante in Romania, achitate in mare masura cu vouchere de vacanta. Pentru anul acesta, estimeaza o crestere cu 10% pentru pachete turistice achizitionate cu vouchere de vacanta.

Happy Tour/FCM Travel Solutions, este una dintre cele mai mari agentii de turism din Romania, aflata in portofoliul GED Capital. In prezent, Happy Tour are o retea de 83 de agentii proprii si asociate, numarand 94 de puncte de vanzare, in 52 de orase din Romania, Turcia, Bulgaria si Republica Moldova.

Citeste si:
CEO-ul care lucreaza peste program, dar isi da restart jucand golf
CEO-ul care lucreaza peste...

Sursa foto: Facebook / Happy Tour

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Romanii au platit cu 15 % mai mult pentru vacanta de Sarbatori