Ministrul Turismului, Bogdan Trif, a declarat ca nu este de acord cu schimbarea brandului de tara, din frunza in oaie. Mai mult, a explicat acesta, "frunza doamnei Udrea" nu poate fi modificata pana in 2020, deoarece asta ar insemna ca Romania sa plateasca 850.000 de euro Comisiei Europene.

"Iese din discutie ideea ca Romania sa fie promovata de o oaie. Nu putem modifica bandul de tara, frunza, pentru ca a fost achizitionata pe un proiect cu fonduri europene. Abia din 2020 o sa discutam. Avem atatea probleme pe care trebuie sa le rezolvam, incat asta este ultima, adica sa ne gandim ce o sa facem in 2020 cu frunza doamnei Udrea", a declarat Bogdan Trif.

Fostul ministru al Turismului, Mircea Dobre, a lansat anul trecut ideea de a folosi simboluri, precum Miorita, in materialele de promovare a Romaniei. In acest context, ministrul Agriculturii, Petre Daea, a sustinut ca oaia poate fi folosita ca brand de tara.

"Oaia este o statuie vie. Uitati-va in orice parte a tarii cat de frumos este acest animal pe pasunile verzi ale tarii romanesti. Frunza o are toata lumea, dar oile ca in Romania, nu. Langa oaie gasesti o frunza, langa frunza nu poti sa gasesti o oaie", a declarat la vremea respectiva Petre Daea.

Retail jobs

Citeste si: Romania va fi reintrodusa, din 2019, in cataloagele Dertour

Sursa foto: Facebook / Ministerul Turismului

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri