Bogdan Trif, despre brandul de tara: Nu inlocuim frunza doamnei Udrea cu o oaie

Ministrul Turismului, Bogdan Trif, a declarat ca nu este de acord cu schimbarea brandului de tara, din frunza in oaie. Mai mult, a explicat acesta, "frunza doamnei Udrea" nu poate fi modificata pana in 2020, deoarece asta ar insemna ca Romania sa plateasca 850.000 de euro Comisiei Europene.

"Iese din discutie ideea ca Romania sa fie promovata de o oaie. Nu putem modifica bandul de tara, frunza, pentru ca a fost achizitionata pe un proiect cu fonduri europene. Abia din 2020 o sa discutam. Avem atatea probleme pe care trebuie sa le rezolvam, incat asta este ultima, adica sa ne gandim ce o sa facem in 2020 cu frunza doamnei Udrea", a declarat Bogdan Trif.

Fostul ministru al Turismului, Mircea Dobre, a lansat anul trecut ideea de a folosi simboluri, precum Miorita, in materialele de promovare a Romaniei. In acest context, ministrul Agriculturii, Petre Daea, a sustinut ca oaia poate fi folosita ca brand de tara.

"Oaia este o statuie vie. Uitati-va in orice parte a tarii cat de frumos este acest animal pe pasunile verzi ale tarii romanesti. Frunza o are toata lumea, dar oile ca in Romania, nu. Langa oaie gasesti o frunza, langa frunza nu poti sa gasesti o oaie", a declarat la vremea respectiva Petre Daea.

Citeste si: Romania va fi reintrodusa, din 2019, in cataloagele Dertour

Citeste si:
Valoarea brandului Romaniei a scazut cu aproape 7 mld. dolari in 2019
Valoarea brandului Romaniei a...
Citeste si:
Tratament pentru cresterea parului
Tratament pentru cresterea...

Sursa foto: Facebook / Ministerul Turismului

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri