Circuitele turistice sunt tot mai cautate de romani, astfel ca cererea pentru acest tip de vacanta a crescut cu 10%-15% in 2019 fata de 2018. "Clientii nostri aleg circuitele clasice concepute pentru a vizita atractiile de top dintr-o tara intr-un interval de timp mai scurt la un buget rezonabil, dar si circuitele multi-tari, care combina experiente din doua sau mai multe tari. Am remarcat faptul ca tot mai multi clienti isi doresc sa exploreze lumea evitand traseele clasice aglomerate, asa ca aleg circuitele "off the beaten track“ ", a declarat Sorin Stoica, CEO Eturia.

"Profilul turistului roman, precum si deciziile de cumparare se modifica in fiecare an. Analizand solicitarile de vacante aferente anului 2018 versus cele din 2019 am constatat o crestere cu 10-15% a interesului calatorului roman pentru circuite. Astfel, clientii nostri aleg circuitele clasice concepute pentru a vizita atractiile de top dintr-o tara intr-un interval de timp mai scurt la un buget rezonabil, dar si circuitele multi-tari, care combina experiente din doua sau mai multe tari. Nici colectia de Circuite adventure sau Safari, nu este neglijata de catre turisti, care aleg astfel de programe pentru adrenalina si experientele memorabile", a precizat Sorin Stoica, CEO Eturia.

Familiile cu copii mai mari de 10 ani, cuplurile si persoanele singure reprezinta publicul tinta pentru vacanta de tip circuit. Romanii care alege circuitele, cu sau fara insotitor, isi doresc sa calatoreasca alaturi de alti turisti pentru a impartasi entuziasmul de a descoperi impreuna destinatia aleasa.

"In cadrul unui circuit poti descoperi cu adevarat o destinatie, itinerarele sunt concepute astfel incat sa includa toate atractiile ce trebuie vazute la destinatie. Pentru toate circuitele, Eturia alege hoteluri de buna calitate, situate in zonele principalelor obiective turistice, sau in zone de agrement, astfel vacanta este relaxanta, caci scutim partial din timpul aferent transferurilor. Ofertele noastre includ toate costurile si comisioanele asociate pachetelor turistice: cazari, bilete de avion si taxele de aeroport, mese, transferuri si tururi conform programului, taxele de intrare la obiectivele turistice, asigurare complexa de calatorie, circuitele de grup includ chiar tipsurile care se dau la soferii si ghizii locali.Singurele cheltuieli extra sunt cele personale sau anumite excursii, pe care turistii le pot alege pentru a completa experienta de vacanta", a explicat Sorin Stoica.

In portofoliul Eturia, circuitele cele mai cautate sunt: croaziera cu insotitor in Japonia si Coreea de Sud (19 zile), circuit de grup cu insotitor in Mexic si Cuba (16 zile), circuit in SUA (13 zile), circuit de grup cu insotitor in China si Tibet (16 zile), circuit in Rusia (8 zile).

Preturile vacantelor de tip circuit variaza de la 1.590 euro de persoana, pana la 3.990 euro de persoana.

"Vacantele de grup cu insotitor sunt printre cele mai apreciate produse Eturia. Multi dintre clientii nostri doresc sa calatoreasca impreuna cu alti turisti cu care pot socializa si interactiona. Serviciile oferite de insotitorul de grup, ghizii locali si activitatile pe care le pot face doar alaturi de un grup sunt cateva dintre motivele pentru care acest produs este din ce in ce mai apreciat, devenind un produs la moda", a mai spus Sorin Stoica.

In anul 2018, Eturia a inregistrat o cifra de afaceri de 12 milioane de euro, iar in 2019 prevede o crestere de 20% fata de 2018.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri