Numarul turistilor straini care au vizitat, in 2018, Portugalia a crescut cu 7,5%, la 22,8 milioane, a anuntat Institutul National de Statistica, o incetinire semnificativa fata de avansul de aproape 17% inregistrat in 2017, din cauza scaderii numarului de vizitatori din Marea Britanie.

In ultimii opt ani, Portugalia a inregistrat o crestere constanta a numarului de turisti straini, ceea ce a sprijinit iesirea tarii din criza datoriilor din 2011-2014. In 2018, portughezii au efectuat 22,1 milioane de calatorii in scop turistic, o crestere cu 4,2% fata de 2017, transmit Reuters si site-ul theportugalnews.com, citate de Agerpres.

Principalele tari de origine ale turistilor sunt Marea Britanie si Germania, dar anul trecut numarul vizitatorilor din aceste state a scazut. Guvernul de la Lisabona este ingrijorat ca incertitudinile privind Brexitul ar putea afecta sectorul turismului si a demarat o campanie de atragere a vizitatorilor din Regatul Unit.

In 2018, a crescut numarul turistilor din America de Nord, Spania, Brazilia si China, arata datele publicate de Institutul National de Statistica.

Contributia totala a calatoriilor si turismului la PIB-ul Portugaliei a ajuns la 17,3%, sau 33,5 miliarde de euro in 2017, conform datelor Asociatiei Turismului International.

Citeste si:
Portugalia: Hotelurile și restaurantele primesc doar clienți...
Atenția la călătoriile în...

Datele pentru 2018 nu sunt inca disponibile.

Sursa foto: Shutterstock.com

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri