89% dintre turistii de circuite declara ca decizia de cumparare le este influentata de prieteni si de review-urile din social media, arata in studiu realizat de agentia de turism Cocktail Holidays.

Turistii de circuite sunt persoane interesate de istorie, cultura, traditii si obiceiuri locale, au varsta cuprinsa intre 40 si 70 de ani, au venituri medii si peste medie, studii superioare, sunt foarte interesati sa exploreze, arata un studiu realizat de turoperatorul Cocktail Holidays.

Pentru alegerea vacantei se informeaza pe internet, de la prieteni, de pe Facebook si sunt influentati in decizia de cumparare de recomandarile prietenilor/familiei, de review-urile pozitive, 89% dintre ei, dar si de complexitatea programului, notorietatea agentiei. Toti pun accent pe calitatea serviciilor (transport, cazare, masa), buna organizare a circuitului, informarea prealabila oferita de agentul de turism, asistenta turistica de calitate si informatiile oferite la destinatie, profesionalismul ghidului.

Sunt activi si devin loiali in masura in care le sunt depasite asteptarile. Aproximativ 75% dintre ei recomanda cunoscutilor excursia facuta si agentia de la care au cumparat-o.

“Vorbim de oameni dornici de cunoastere si de explorare a destinatiilor, indiferent ca sunt circuite sau sejururi. Sunt turisti care au inteles avantajele unor programe de tip circuit organizate in grup, care beneficiaza in permanenta de serviciile unui ghid si de consultanta la destinatie, mai ales ca programele noastre includ cele mai importante puncte de atractie”, a declarat Dan Goicea, manager Cocktail Holidays.

Citeste si:
Curse charter in Egipt pentru sarbatorile de iarna
Egiptul urca in topul...

In spatele oricarui circuit este o munca imensa pentru realizarea programului in detaliu, de la rezervarea biletelor de avion si a camerelor de hotel, la intrarile la obiectivelor turistice. "Faptul ca se rezerva imediat ce sunt lansate ne arata si ca sunt programe extrem de cautate", a adaugat Dan Goicea.

In sezonul toamna-iarna, turoperatorul lanseaza doua noi programe de circuite: in New York, la final de an, si in Madeira, Portugalia, cu ocazia Carnavalului. Pentru acest sezon, Cocktail Holidays estimeaza o crestere cu 10% a numarului turistilor de circuite.

"Shopping la New York" si "Craciun magic in orasul zgarie-norilor", programe de 6 si 7 nopti, care costa 1.500 de euro/persoana, ii introduc pe turisti in atmosfera new-yorkeza de final de noiembrie si decembrie. Turistii fac turul orasului, au program de cumparaturi in outlet-uri renumite si in centru, viziteaza pietele de Craciun. “Madeira Carnaval 2020 – Un martisor exotic”, un program de 7 nopti, cu plecare din Bucuresti si Cluj-Napoca, care costa de la 895 de euro/persoana, le da posibilitatea sa asiste la cea mai mare petrecere de strada din Europa, cu mii de participanti, care are loc in capitala Funchal.

Sezonul circuitelor marca Cocktail Holidays debuteaza in septembrie cu cel din Croatia si Muntenegru, un program de vacanta de 8 nopti, cu Peninsula Peloponez, de 7 nopti, Israel, de 5 nopti. In oferta toamna-iarna sunt incluse circuite in Maroc, Croaziere pe Nil, Cairo si minisejur in Hurghada, Cinque Terre, Florenta si Spezia, Thailanda, Atena, piete de Craciun si revelioane in Lisabona, New York, Israel, Iordania (cu minisejur la Marea Rosie), Atena, Istanbul ori Thailanda, programe de vacanta de la 3 la 8 nopti si tarife incepand de la 429 de euro/persoana. Pentru ianuarie si februarie sunt disponibile programe in Thailanda, Madeira si Israel. O mare parte dintre programe au fost rezervate imediat ce au fost lansate.

Citeste si:
Plaja in septembrie si octombrie. Reduceri de pana 40% la vacante
Cerere mare pe vacante in...

Cocktail Holidays estimeaza ca va incheia anul 2019 cu un volum de vanzari de aproximativ 22 de milioane de euro, in crestere cu aproximativ 40% fata de 2018, si mai mult de 35.000 de turisti deserviti, in crestere cu 35% fata de anul trecut.

Sursa foto: Shutterstock.com

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Cocktail Holidays: Romanii, tot mai atrasi de circuite tematice