Memento Group, detinatorul agentiei de turism Christian Tour, va opera in Romania si TUI Travel Center, brand apartinand de TUI Group, liderul mondial in turism. Astfel, romanii vor avea acces la vacante de top, achizitionate in conditii de maxima siguranta, conform companiei.

Memento Group va merge, practic, pe doua linii, cu folosirea unui al doilea brand, putin diferit. Christian Tour se va axa in continuare pe circuite, tururi pentru seniori, pachete cu autocarul, in timp ce TUI va oferi in principal pachete premium, care vor include zboruri cu avionul si cazari la preturi speciale. Turoperatorul aduce in portofoliul grupului 320 de hoteluri pe care le are in proprietate si cluburi de vacanta la calitate germana. De asemenea,TUI TravelCenter va functiona ca marketplace pentru piata locala, deci va revinde produse ale altor turoperatori romani.

Investitia initiala, pentru primul an de operare, este de 1,5 milioane de euro. La inceputul lui ianuarie 2020 vor fi deschise in Romania 15 agentii TUI TravelCenter in 13 orase, printre care Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Timisoara si Iasi, in care turistii romani vor avea acces la produsele din portofoliul turoperatorului german.

Servicii de inalta calitate pentru turisti

Avantajul pentru turisti este acela ca vor gasi tarife foarte bune pentru o varietate extrem de larga de servicii si pachete, unele dintre ele de lux, fie ca e vorba de o vacanta in familie, cu copiii sau de o excursie in cuplu ori cu prietenii. De asemenea, clientii vor calatori in conditii de siguranta oferita de experienta turoperatorului la nivel international. In plus, in cazul in care apar neplaceri in timpul sejurului, turistii vor putea face reclamatii la fata locului, nu mai trebuie sa astepte pana se intorc in tara.

“Christian Tour va vinde in continuare orice produse, de la vacantele de un euro, cum spunea reclama, pana la transport cu autocare, asigurari si altele. TUI TravelCenter va fi mediu si inalt ca expunere catre client, va vinde foarte mult exotic, cluburi de vacanta, hoteluri de 4 si 5 stele, dar va avea si preturi sa spunem pentru un 3 stele foarte bun, validat de un turoperator la nivel mondial”, a declarat pentru wall-street.ro Cristian Pandel, CEO Memento Group.

Desi este vorba de doua branduri separate, acestea vor colabora constant. Christian Tour, care are 57 de birouri, poate vinde oricand produse de la TUI si invers. TUI isi va vinde produsele nu doar in agentii, ci si online pe www.tuitravelcenter.ro. „Eu cred ca piata evolueaza catre marketuri, nu se mai vinde doar produsul de fabrica, pe care il faci tu, ci vinzi de la toata lumea. Cred ca o sa se schimbe si la noi ideea asta de concurenta acerba si cei care raman in piata inteleg ca trebuie sa ai colaborari, parteneriate si deschidere”, a adaugat Cristian Pandel.

Voucherele de vacanta au stimulat turismul intern

In cazul in care voucherele de vacanta oferite angajatilor vor ramane in vigoare in 2020, acestea vor putea fi in continuare folosite de turisti pentru achizitionarea de vacante interne. Desi au fost insotite in acesti ani de o serie de controverse si scandaluri, pentru agentiile precum Christian Tour, tichetele au reprezentat o modalitate de a creste business-ul.

“A fost o oportunitate cu aceste vouchere de vacanta. Am crescut turismul intern cu 400%, am devenit un jucator in primii trei, poate si pentru ca atunci cand vedem o oportunitate, ne concentram pe ea. Au fost ceva mai greu de implementat, din cauza flow-ului de lucru, adica strans tichetele, numerotat la contabilitate, trimis mai departe pentru decontare, deci a fost o munca de anii ’90, dar, pana la urma, a fost un business cu impact pozitiv. Daca in continuare vor fi si pe extrasezon, atunci lucrurile vor fi benefice si pentru noi, si pentru hotelieri”, a concluzionat CEO-ul Memento Group.

Sursa foto: unsplash.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri