13 Decembrie 2019

4 din 10 romani dau feedback hotelului unde au fost cazati. De ce servicii nu sunt multumiti



Turistii romani sunt tot mai exigenti cand vine vorba de alegerea hotelului pentru petrecerea sarbatorilor de iarna sau a vacantelor impreuna cu cei dragi, conform unei analize realizate de platforma de rezervari hoteliere Travelminit.ro.

4 din 10 romani ofera feedback hotelului unde s-au cazat

Daca in urma cu cinci ani, doar unul din 15 romani oferea feedback online hotelului unde se caza, astazi datele s-au imbunatatit considerabil. Romanii isi spun parerea despre conditiile de cazare, locatia, masa, dar si spatiile de joaca pentru copii si activitatile suplimentare disponibile in hotel.

Anul acesta, aproape 28.000 de review-uri au fost inregistrate de Travelminit.ro, majoritatea apreciind raportul calitate/pret, locatia, curatenia camerelor si a spatiilor publice dar si atitudinea personalului.

Care au fost cele mai apreciate hoteluri in 2019

Pe final de an, platforma a realizat si un top al celor mai apreciate hoteluri si pensiuni, luand in considerare feedback-ul turistilor, numarul total de rezervari in anul 2019, dar si opinia unui juriu format din specialisti in turism.

Hotelul anului este Szeifert din Sovata, apreciat de 287 de turisti pentru curatenia, amabilitatea personalului si serviciile de calitate. Pretul unei nopti de cazare la hotelul Szeifert din Sovata incepe de la 100 lei/noapte. Al doilea cel mai apreciat hotel a fost Royal Boutique Mangalia urmat de Grand Hotel Balvanyos.

Cele mai apreciate pensiuni din Romania au fost Element Alba Iulia, Casa Bertha Sighisoara si pensiunea Lacrima Izei Sacel. Cel mai apreciat apartament inchiriat in regim hotelier a fost proprietatea Nice & Cozy din Timisoara.

Mancarea, punctul critic al hotelurilor si pensiunilor din Romania

Daca evaluarea serviciilor primite si a curateniei este in general una pozitiva, lucrurile stau complet diferit in ceea ce priveste satisfactia meselor servite in cadrul spatiului de cazare si acest element primeste in general cel mai mic punctaj in cadrul evaluarilor turistilor. O situatie similara se intampla si cu raportul calitate - pret al pachetului rezervat, majoritatea turistilor romani acordand punctaj scazut pentru acest aspect.

Turistii romani apreciaza atentia primita si comunicarea cu reprezentantii proprietatilor de tip apartament, case de oaspeti si pensiuni, astfel ca le-au acordat o nota medie de 9,3 din 10. Acestia sunt mai putin multumiti de atitudinea personalului din hoteluri, a caror servicii au fost apreciate cu nota 8,8 din 10.

De sarbatori, romanii cauta hoteluri cu petreceri tematice si activitati pentru copii

Daca in restul anului romanii cauta sa profite de atractiile din jurul hotelului unde sunt cazati, de sarbatori multi dintre ei se limiteaza la petrecerile hotelurilor si activitatile disponibile in cadrul proprietatilor. De aceea sunt cautate hotelurile cu SPA, piscina, dar si cu activitati pentru copii.



Citeste si