Blue Air implineste 15 ani de activitate pe piata din Romania si lanseaza un program de abonamente, Blue Benefits, alaturi de extensia Blue Boomerang.

Primii ani de Blue Air in tara noastra insumeaza peste 30 de milioane de pasageri transportati, dintre care 5 milioane doar anul trecut, 37 de milioane de bagaje si peste 340 de milioane de km parcursi.

"Prin lansarea Blue Benefits si Blue Boomerang am vrut sa coloram in albastru aniversarea noastra de 15 ani din acest decembrie", explica Oana Petrescu, Director General Blue Air.

"In 2019, principala prioritate a Blue Air a reprezentat-o imbunatatirea substantiala a experientei pasagerilor, atat online, cat si la telefon, pe aeroport si in zbor. Obiectivul nostru este sa mentinem toate acele valori care ne-au adus unde suntem astazi - siguranta, punctualitate, confort - si sa venim cu servicii noi care sa aduca valorare calatoriei cu Blue Air. Iar Blue Benefits, alaturi de toate celelalte produse pe care le pregatim, ofera pasagerilor ocazia de a calatori si mai mult cu Blue Air", mai spune Petrescu.

Blue Benefits este un serviciu de abonamente oferit de Blue Air. Abonamentul a fost creat cu scopul de a calatori mai mult alaturi de una, pana la opt persoane. Programul ofera trei optiuni de pachete structurate astfel: Blue Benefits Toghether, Family si Friends.

Retail jobs

Blue Boomerang este un atuu al abonamentelor, prin care cei dragi beneficiaza de abonamentele Blue Benefits recomandate, iar persoana care a facut recomandarea castiga suma de 10 euro la fiecare abonament, se arata in comunicatul citat.

Sursa foto: Shutterstock

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri