Pe fondul ultimelor informații apărute în spațiul public, conform cărora se impune izolarea timp de 14 zile pentru persoanele (cetățeni străini sau olandezi) care sosesc în Olanda din România, compania aeriană KLM Royal Dutch Airlines dorește să precizeze că în acest moment nu există obligativitatea fermă a acestei măsuri. Conform declarațiilor autorităților olandeze, având în vedere creșterea numărului de cazuri de COVID-19 confirmate din România, persoanelor care întră în Regatul Țărilor de Jos și au ca punct de plecare România (terestru sau aerian), li se recomandă și nu li se impune intrarea în izolare.

Zborurile KLM pe ruta București – Amsterdam se desfășoară normal în acest moment. Începând din 8 iulie KLM operează un zbor zilnic ce conectează aeroportul internațional Henri Coandă - București de aeroportul internațional Schiphol - Amsterdam.

Pasagerii cu zboruri în conexiune și care tranzitează aeroportul Amsterdam Schiphol nu sunt afectați de aceste măsuri.

KLM a înregistrat 32,7 milioane de pasageri în 2017, oferind pasagerilor săi zboruri directe către 165 de destinații cu o flotă de peste 160 de aeronave. Compania aeriană are peste 32.000 de angajați în întreaga lume. Grupul KLM a transportat în total peste 41 de milioane de pasageri în 2017.

În afara de KLM, Grupul KLM include și KLM Cityhopper, Transavia și Martinair. Rețeaua KLM conectează Țările de Jos cu toate regiunile economice ale lumii.

Sursa foto: KLM

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri