Zborurile Blue Air de pe Aeroportul Bacău, suspendate

În urma deciziei Administrației Aeroportului Internațional Bacău, referitoare la închiderea temporară a aeroportului în perioada 15 august – 30 septembrie 2020 pentru efectuarea de lucrari de modernizare, Blue Air este nevoită să transfere zborurile planificate către aeroporturile din regiune. Zborurile planificate pe Aeroportul Bacău vor fi transferate pe Aeroportul Internațional Suceava, pasagerii beneficiind de transfer gratuit cu autocarul. Orarul de zbor și indicativul zborului rămân neschimbate pentru pentru cele mai multe dintre zborurile afectate și mutate pe Aeroportul din Suceava.

Închiderea temporară a Aeroportului Internațional Bacău afectează un număr de 39 de zboruri pe săptămână. Am reușit să menținem operațional orarul de zbor planificat și să transferăm temporar cursele afectate pe Aeroportul din Suceava, asigurând trasferul gratuit cu autocarul între Aeroporturile din Bacău și Suceava.

Sperăm că impactul asupra experienței de călătorie a pasagerilor noștri să fie minim, și vom utiliza această perioadă pentru a înțelege mai bine dacă există sau nu cerere de zboruri Blue Air din Moldova de Nord.

Oana Petrescu, CEO Blue Air

Toți pasagerii Blue Air afectați de închiderea temporară a Aeroportului din Bacău primesc noile detalii de călătorie și notificări cu privire la serviciile și opțiunile care le sunt puse la dispoziție prin mesaj SMS și prin e-mail.

Citeste si:
ANALIZĂ PwC: Următoarele 6-12 luni sunt critice pentru companiile...
ANALIZĂ PwC: Următoarele 6-12...
Citeste si:
8 remedii pentru ameliorarea durerii in gat
8 remedii pentru ameliorarea...

Vezi și: Zborurile pe aeroportul din Bacău, suspendate în perioada 15 august - 30 septembrie, pentru asfaltarea pistei

Cum îți poți recupera banii pe bilet

Pasagerii care decid să nu mai călătorească în contextul respectivelor modificări au la dispoziție următoarele opțiuni: solicitarea rambursării integrale a sumei aferente rezervarii în portofelul electronic individual Blue Air, sau solicitarea rambursării integrale a sumei aferente rezervarii în numerar către modalitatea de plata folosită la achiziționarea biletului.

Pentru procesarea solicitărilor de rambursare, pasagerii ale căror rezervări au fost create prin intermediul Blue Air (Serviciul Clienți sau direct pe site www.flyblueair.com) se pot adresa direct Blue Air la adresa de e-mail zbor.anulat@blueair.aero. Datorită volumului mare de incidente din ultima perioadă cauzate ca urmare a pandemiei COVID, rambursarea în numerar poate dura mai mult de 10 săptămâni.

În ceea ce privește pasagerii ale căror rezervări au fost create prin intermediul unei agenții de turism, aceștia sunt rugați să se adreseze direct agentului de turism, întrucât Blue Air nu are toate detaliile necesare pentru a soluționa aceste cereri.

Citeste si:
Blue Air introduce două noi zboruri din România
Blue Air introduce două noi...

În cazul zborurilor afectate de închiderea Aeroportului din Bacău care au fost anulate, fără corespondent în aceeși zi de pe aeroporurile din regiune, pasagerii pot opta pentru rebooking gratuit sau recuperarea sumelor în portofelul electronic individual Blue Wallet.

Blue Air este cea mai mare companie aeriană românească după numărul de pasageri transportați, cu un model Low Cost - Low Complexity.

Cu o echipa formată din peste 1.000 de angajți, compania operează avioane tip Boeing 737. În cei 15 ani de activitate, Blue Air a transportat peste 30 de milioane de pasageri și a zburat peste 340 milioane de kilometri. Compania este certificată IATA Operațional Safety Audit (IOSA) de către Internațional Air Transport Association (IATA) pentru standarde excepționale de operare și este membră cu drepturi depline IATA.

Citeste si:
Noi zboruri Blue Air din România. Care sunt destinațiile turistice
Blue Air introduce zboruri...
Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri