Pentru prima dată, turiştii care intră în Grecia vor trebui să plătească în curând o suprataxă de 20 de euro pentru serviciile de sănătate oferite în timpul şederii lor în ţară. Până acum, turiştii care veneau în Grecia nu plăteau nimic pentru serviciile medicale, indiferent de locul de unde proveneau, cu excepţia spitalizărilor, scrie Greekreporter.

De-a lungul timpului, toate serviciile prestate erau complet gratuite, cu singura excepţie când călătorii erau spitalizaţi în timpul şederii lor în Grecia.

Potrivit unui articol de pe site-ul grec healthreport.gr, Ministerul Sănătăţii din Grecia a decis la sfârşitul lunii iulie că, de acum înainte, taxa va fi impusă tuturor călătorilor străini care se prezintă la centrele de sănătate, clinici regionale şi clinici ambulatorii de spitale, scrie Agerpres.

Cei care beneficiază de îngrijiri de urgenţă vor fi de asemenea obligaţi să plătească taxa pentru serviciile care le-au fost prestate. Se vor impune taxe suplimentare pentru cei care au nevoie de analize de sânge şi alte tipuri de screening, în conformitate cu taxele care sunt stabilite de sistemul naţional de sănătate grec.

Retail jobs

Aceste noi taxe se aplică de asemenea celor care locuiesc în Grecia dar sunt consideraţi rezidenţi "non-permanenţi" în ţară.

Potrivit articolului citat, Ministerul Sănătăţii speră să adune "fonduri semnificative", cel mai evident în timpul sezonului turistic, când în Grecia vin milioane de turişti.

Noua hotărâre modifică prevederile unei legi adoptate în 2017, care permite colectarea de fonduri pentru a fi rambursate spitalelor doar pentru serviciile pe care acestea le furnizează.

Testul pentru determinarea infectării cu coronavirus este în general sub 50 de euro în spitalele publice, dar această taxă poate varia în instituţiile private.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri