Guvernul italian a decis să prelungească până la 7 septembrie măsura prin care persoanele venite din România sau Bulgaria au obligația de a sta 14 zile în izolare la domiciliu. Decretul a fost publicat pe 8 august în Gazeta Oficială. Persoanele care vin din cele două țări au de asemenea obligația să sune autoritățile sanitare, Scrie Digi24.

Italia consideră România o ţară cu risc ridicat din punct de vedere epidemiologic. Pentru a evita importarea unor noi focare de coronavirus, autorităţile au hotărât să prelungească până pe 7 septembrie obligaţia de izolare la domiciliu a tuturor persoanelor care au avut contact cu ţara noastră.

La intrarea în Italia, acestea vor completa un formular cu adresa şi numărul de telefon la care vor fi verificate periodic.

Măsuri suplimentare în regiunile italiene

Unele Regiuni pot introduce măsuri suplimentare de prevenirea răspândirii virusului COVID-19. Una dintre acestea este Regiunea Lazio care a hotărât să testeze pe cât posibil, românii care sosesc cu autocarele din România.

Iniţial, testarea era voluntară şi a fost organizată în gara Tiburtina. În urma unor suspiciuni apărute în presa italiană privind evitarea controalelor de către conaţionalii noştri, autorităţile sanitare au organizat punctele de testare direct pe autostradă, la intrarea în Roma.

Vineri au fost testaţi pasagerii a trei autocare cu numere româneşti, dar toţi au fost negativi la anticorpii virusului SARS COV2.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri