13 Martie 2007

Turismul Bulgariei, deficit de servicii si personal

Hotelurile Bulgariei pot fi frumoase si renovate, insa nu este suficient, daca exista probleme serioase legate de servicii si personal, au declarat la sfarsitul saptamanii trecute experti ai industriei turistice.

Presedintele Asociatiei Internationale a Operatorilor de Hoteluri si Restaurante, Ghassan Aidi, a declarat ca hotelurile de pe malul marii si de la munte din Bulgaria sunt foarte bune, oferind oportunitati pentru transformarea statului bulgar intr-o destinatie turistica de succes, relateaza Sofia News Agency, potrivit NewsIn.

Principala problema este lipsa de personal calificat si calitatea indoielnica a serviciilor, a precizat acesta. Aidi a vizitat Bulgaria impreuna cu directorul general al asociatiei, Abraham Rosental, pentru a participa la sedinta consiliului de administratie a grupului, ce va avea loc la Sofia.

Clubul National de Administrare a Hotelurilor din Bulgaria, care a fost primita in aceasta asociatie odata cu aderarea la Uniunea Europeana, va gazdui acest eveniment.

Datele statistice oficiale arata ca Bulgaria a fost vizitata anul trecut de un numar de 5.158.000 turisti straini, ceea ce reprezinta o majorare cu 6,6% fata de anul precedent.



Citeste si