Scaunele “premium economy”, un concept care începuse să prindă chiar și înainte de pandemie, vor deveni tot mai populare anul acesta, pe măsură ce întreaga lume va reîncepe să călătorească cu avionul.

Ce sunt scaunele premium economy?

În principiu sunt pur si simplu scaune mai mari, cu mai mult spațiu pentru pasageri, spune Ben Orson, unul dintre designerii noilor scaune, citat de CNN.

“Cel mai important lucru pe care scaunele premium economy le oferă pasagerilor este un upgrade la capitolul confort, în comparație cu scaunele din categoria economy. Scaunele premium economy oferă de obicei 5-10 inch (n.red. 12,7 – 25,4 cm) spațiu suplimentar pentru picioare, un unghi mai bun de înclinare și o experiență media mai bună, ecranul disponibil având o diagonală mai mare”, spune Ben Orson.

Scaunele sunt și mai late cu 2-3 inch (5 - 7,6 cm), iar pe fiecare rând sunt cu 1-2 mai puține scaune.

La nivel de preț și confort, categoria premium economy se află exact între business class și economy class.

De ce premium economy?

Trei factori majori vor determina tot mai multe linii aeriene să lanseze categoria premium economy.

  1. Din cauza crizei economice, mai mulți călători business class își vor reduce cheltuielile și vor alege premium economy.
  2. Călătorii aflați în programe de “frequent flier” vor avea kilometri “de cheltuit” după un an în care au zburat extrem de puțin și vor fi mai dispuși să își upgradeze scaunele cu punctele pe care le aveau acumulate.
  3. După mai bine de un an de COVID-19, din punct de vedere psihologic nu mai suntem obișnuiți să stăm “lipiți” de alți călători. În aceste condiții, o parte dintre călătorii care de obicei mergeau la economy, acum probabil vor alege premium economy pentru spațiul în plus oferit.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri