Oricine a zburat recent știe că necesitatea de a arăta analize medicale sau documente care dovedesc vaccinarea este nu tocmai un moment plăcut al călătoriei. Există o multitudine de aplicații digitale și portofele de sănătate care au scopul de a elimina documentele tradiționale, dar nu toți călătorii sunt dornici să descarce încă o altă aplicație pe telefon, pe care probabil o vor folosi destul de rar. În acest sens, Amadeus a adăugat noi facilități la Traveler ID, o platformă care conectează și automatizează identificarea călătorului și validarea documentelor pe parcursul călătoriei.

Pentru companiile aeriene și aeroporturi, această soluție poate fi integrată direct în propriile canale digitale. Acesta componentă este inclusă nativ în cadrul sistemelor IT, ceea ce înseamnă că cei care călătoresc nu trebuie să fie redirecționați către aplicații terțe necunoscute, pentru a verifica documentația lor de sănătate. Componenta din sistemele Amadeus poate fi utilizată de către pasager, fie înainte de plecare, fie la aeroport, la check-inul de la biroul companiei aeriene sau la un dispozitiv self service. Această nouă funcționalitate poate fi ușor integrată în sistemele aeriene ca opțiune independentă, fără a fi nevoie să contractați platforma full Traveler ID.

Amadeus integrează această soluție cu mai mulți agregatori de informații de sănătate, cum ar fi CommonPass și ICC AOKpass1, pentru a permite călătorilor să recupereze înregistrările digitale prin intermediul furnizorului ales de ei, fără a părăsi site-ul companiei aeriene. Platforma are, de asemenea, conexiuni directe pentru centrele de testare în parteneriat cu companiile aeriene, oferind o acoperire globală, robustă.

Retail jobs

"Check-in-ul self service este un pas fundamental pentru ca pasagerii să circule fără probleme printr-un aeroport și să se îmbarce în avion. Cu toate acestea, nevoia actuală de verificări manuale ale documentației de sănătate, menținând în același timp distanțarea socială, înseamnă că aeroporturile și companiile aeriene au nevoie în prezent de aproximativ 90% din personalul lor obișnuit de check-in pentru a procesa doar 30% din pasageri. Noua facilitate a Traveler ID permite unui pasager să prezinte documentația de sănătate necesară într-un mod automatizat, adăugându-le digital în sistemul companiei aeriene sau aeroportuare, indiferent dacă pasagerii fac check-in de acasă sau de la aeroport", spune Monika Wiederhold, Global Program Lead pentru Safe Travel Ecosystem și EVP Airlines Central & Eastern Europe.

Citeste si:
Zboruri anulate? 5 sfaturi pentru călătoriile cu avionul din...
Zboruri amânate sau anulate?...

Traveler ID face parte din ecosistemul Safe Travel, programul global al lui Amadeus, care își propune să sprijine repornirea industriei de călătorii. Star Alliance și Lufthansa Group sunt deja parteneri cheie ai Amadeus, iar Amadeus explorează opțiunile de a furniza servicii ca parte a ecosistemului Safe Travel.

Amadeus este un furnizor de soluții de tehnologie și de distribuție pentru industria de turism. Grupurile de clienți includ furnizori de turism (de exemplu, companii aeriene, hoteluri, operatori de transport feroviar, linii de feribot, etc.), vânzători din turism (agenții de turism și site-uri specializate) și clienți finali (corporații și companii de management al turismului). Grupul Amadeus are în jur de 17.000 de angajați la nivel global, în sediile centrale din Madrid (sediul central corporativ), Nisa (dezvoltare) și Erding (operațiuni), precum și în cele 70 de reprezentanțe Amadeus la nivel global.

Citeste si:
OMS anunță creșterea numărului de cazuri de COVID-19 în această vară
OMS anunță creșterea...

Sursa foto: Amadeus Travel

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri