26 Aprilie 2021

Cum am putea trece mai ușor de check-in la călătoriile în pandemie



Oricine a zburat recent știe că necesitatea de a arăta analize medicale sau documente care dovedesc vaccinarea este nu tocmai un moment plăcut al călătoriei. Există o multitudine de aplicații digitale și portofele de sănătate care au scopul de a elimina documentele tradiționale, dar nu toți călătorii sunt dornici să descarce încă o altă aplicație pe telefon, pe care probabil o vor folosi destul de rar. În acest sens, Amadeus a adăugat noi facilități la Traveler ID, o platformă care conectează și automatizează identificarea călătorului și validarea documentelor pe parcursul călătoriei.

Pentru companiile aeriene și aeroporturi, această soluție poate fi integrată direct în propriile canale digitale. Acesta componentă este inclusă nativ în cadrul sistemelor IT, ceea ce înseamnă că cei care călătoresc nu trebuie să fie redirecționați către aplicații terțe necunoscute, pentru a verifica documentația lor de sănătate. Componenta din sistemele Amadeus poate fi utilizată de către pasager, fie înainte de plecare, fie la aeroport, la check-inul de la biroul companiei aeriene sau la un dispozitiv self service. Această nouă funcționalitate poate fi ușor integrată în sistemele aeriene ca opțiune independentă, fără a fi nevoie să contractați platforma full Traveler ID.

Amadeus integrează această soluție cu mai mulți agregatori de informații de sănătate, cum ar fi CommonPass și ICC AOKpass1, pentru a permite călătorilor să recupereze înregistrările digitale prin intermediul furnizorului ales de ei, fără a părăsi site-ul companiei aeriene. Platforma are, de asemenea, conexiuni directe pentru centrele de testare în parteneriat cu companiile aeriene, oferind o acoperire globală, robustă.

"Check-in-ul self service este un pas fundamental pentru ca pasagerii să circule fără probleme printr-un aeroport și să se îmbarce în avion. Cu toate acestea, nevoia actuală de verificări manuale ale documentației de sănătate, menținând în același timp distanțarea socială, înseamnă că aeroporturile și companiile aeriene au nevoie în prezent de aproximativ 90% din personalul lor obișnuit de check-in pentru a procesa doar 30% din pasageri. Noua facilitate a Traveler ID permite unui pasager să prezinte documentația de sănătate necesară într-un mod automatizat, adăugându-le digital în sistemul companiei aeriene sau aeroportuare, indiferent dacă pasagerii fac check-in de acasă sau de la aeroport", spune Monika Wiederhold, Global Program Lead pentru Safe Travel Ecosystem și EVP Airlines Central & Eastern Europe.

Traveler ID face parte din ecosistemul Safe Travel, programul global al lui Amadeus, care își propune să sprijine repornirea industriei de călătorii. Star Alliance și Lufthansa Group sunt deja parteneri cheie ai Amadeus, iar Amadeus explorează opțiunile de a furniza servicii ca parte a ecosistemului Safe Travel.

Amadeus este un furnizor de soluții de tehnologie și de distribuție pentru industria de turism. Grupurile de clienți includ furnizori de turism (de exemplu, companii aeriene, hoteluri, operatori de transport feroviar, linii de feribot, etc.), vânzători din turism (agenții de turism și site-uri specializate) și clienți finali (corporații și companii de management al turismului). Grupul Amadeus are în jur de 17.000 de angajați la nivel global, în sediile centrale din Madrid (sediul central corporativ), Nisa (dezvoltare) și Erding (operațiuni), precum și în cele 70 de reprezentanțe Amadeus la nivel global.



Citeste si