Relaxarea restricțiilor la nivel internațional, datorită existenței vaccinului anti-COVID, a dus la o amplificare a cererii pentru vacanțe. Dacă înainte de pandemie, agențiile de turism erau la limita supraviețuirii, în prezent, nu mai fac față cererii explozive pentru vacanțe. Pentru a avea o acoperire cât mai mare, Paralela 45 a început o colaborare cu Glovo, prin care oamenii își pot comanda vacanțe. ”Propunerea a fost a lor, spunându-ne că ‚Glovo livrează orice’ – de ce nu și vacanțe?”, a declarat Ioana Burcea, director de marketing Paralela 45, pentru wall-street.ro.

”Echipa Glovo este una foarte inteligentă și creativă, fiind într-o continuă dorință de a inova. Propunerea a fost a lor, spunându-ne că ‚Glovo livrează orice’ – de ce nu și vacanțe? Ideea implementării voucherelor de vacanță vine ca urmare a succesului celor aflate pe site-ul nostru”, a explicat Burcea.

Sursa Foto: Ioana Burcea

Aceasta recunoaște că inspirația a venit și din experiența lansării voucherelor de vacanță din timpul pandemiei, cu o valoare de la 50 la 1.000 de euro. În plus, mai spune Burcea, un studiu realizat de companie arată că, după perioada de lockdown, oamenii consideră că cel mai indicat dar este o vacanță.

Citeste si:
Glovo lansează serviciul Glovo Express: cum funcționează soluția
Glovo lansează serviciul...

”Noi am lansat anul trecut voucherul #experiențedeneuitat, cu o valoare de la 50 la 1.000 de euro, și am vândut peste 700 de exemplare drept cadou, cu o grafică personalizată la cerere. Un sondaj realizat de Paralela 45, printre cumpărătorii de vouchere, arată că vacanțele li se par cel mai potrivit cadou după ce în 2020 au fost închise granițele și nu au putut să călătorească în ritmul din anii anteriori”, a completat directorul de marketing.

Ce vacanțe pot cumpăra turiștii de pe Glovo

În aplicația Glovo, turiștii pot găsi următoarele tipuri de vacanțe:

  • “Scapă-mă de soacră”,
  • “Petrecerea burlăcițelor”,
  • “Vacanța post divorț”,
  • “Babymoon, ultima vacanță în doi”.

”Mai precis, sunt vouchere de 250, 500, 750, 1.000 de lei. Iar din iulie, voucherele vor fi disponibile în toate orașele unde este activă aplicația”, a adăugat Burcea.

În plus, Paralela 45 speră ca parteneriatul cu aplicația de livrare, început în iunie, să dureze cel puțin 24 de luni.

Citeste si:
Grecia, vedeta verii. Paralela 45: Vom depăși numărul de turiști...
Grecia, vedeta verii. Alin...

Voucherele se pot comanda din aplicație, ca orice alt produs dorit, ulterior urmând ca un consulant al agenției să ofere mai multe detalii telefonic.

Agențiile de turism în era digitalizării

Pandemia a adus o digitalizare forțată în toate domeniile, nu putea scăpa turismul. În acest sens, Paralela 45 a decis să investească în dezvoltarea site-ului și transformarea lui într-un fel de magazin online de vacanțe.

”Propunerea Glovo a venit într-un moment în care noi punem mare accent pe digitalizare, am restructurat portalul de vacanțe. În săptămânile următoare vrem să îl ducem la nivelul de marketplace de călătorii, astfel încât utilizatorul să își poată crea un cont în care să își stocheze informație utilă (whish list, documente de călătorie, informările primite de la noi sau facturile). Astfel, și relația dintre noi, agenție, și turist va fi mai consolidată”, a mai spus Burcea.

În prezent, Grecia este cea mai vândută destinație la Paralela 45, până la finalul lunii iunie, cererea din acest sezon depășind-o deja pe cea din 2019. Agenția are zboruri charter spre Heraklion/Creta, Chania/Creta, Rodos, Zakynthos, Corfu, Santorini din București; Heraklion, Chania, Zakynthos, Rodos din Cluj-Napoca; Heraklion din Timișoara și Iași și estimează că peste 15.000 de turiști vor merge vara acesta în Grecia cu zboruri charter, cu 20% mai mulți față de 2019. Alți 4.000 vor pleca cu mașina proprie în nordul Greciei.

Citeste si:
Google, în atenția UE: compania trebuie să schimbe căutarea de...
Google, în atenția Comisiei...

Sursa foto: Shutterstock

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristina Marin
Cristina Marin s-a alăturat redacției la începutul anului 2020, cu puțin timp înainte de declanșarea pandemiei. Coincidență sau nu, cei peste trei ani petrecuți în cadrul rețelelor private de sănătate din România au ajutat-o să înțeleagă mai bine relația dintre pacient și sistemul de sănătate autohton despre care scrie în prezent la publicația Wall-street.ro. Cristina se află în permanentă legătură cu medicii din spitalele românești și...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri