Blue Air lansează o nouă aplicație mobilă pentru iOS și Android, concepută pentru o customizare mai bună a călătoriei, pentru eficientizarea fluxului de check-in și a procesului de rezervare.

Prin descărcarea versiunii inițiale a aplicației, pasagerii Blue Air se vor bucura de: o experiență de rezervare mai bună, cu căutarea și achizițonarea rapidă a zborurilor, promoții disponibile exclusiv în aplicație, un flux de check-in mai simplu ți mai prietenos, precum și permisele de îmbarcare disponibile în format digital, la indemana în aplicație, chiar și offline.

Aplicația Blue Air este disponibilă în toate țările, în trei limbi - română, engleză, italiană, pentru ca utilizatorii din întreaga Europă sa se poata familiariza cu conținutul acesteia.

„Blue Air se angajează să ofere cea mai bună experiență de călătorie, iar lansarea noii noastre aplicații mobile reprezinta un reper important în misiunea noastră de a deveni prima optiune de transport aerian pentru clientii nostri”, a declarat Krassimir Tanev, director comercial Blue Air.

Retail jobs

Blue Air este o companie aeriană românească cu un model de business Ultra - Low – Cost (ULC) și cu abordare centrată pe nevoile pasagerilor.

Cu o echipă formată din peste 1.000 de angajați, compania operează avioane tip Boeing 737. În cei 16 ani de activitate, Blue Air a transportat peste 32 de milioane de pasageri și a zburat peste 340 milioane de kilometri. Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri