22 Octombrie 2021

Blue Air lansează Nadia, asistentul virtual de la care turiștii pot obține informații



Blue Air lanseaza Nadia, noul său asistent virtual, bazat pe tehnologie AI (artificial intelligence), menit să ofere asistență rapidă la interogări. Blue Air este determinat să se concentreze pe automatizarea și digitalizarea proceselor sale pentru a putea furniza soluții integrate adaptate nevoilor călătorului modern.

Noul asistent virtual al Blue Air a fost inspirat de Nadia Comăneci, prima gimnastă care a primit vreodată un scor perfect de 10.00 la Jocurile Olimpice.

Nadia este un software bazat pe machine learning, conceput pentru a oferi asistență la un nivel conversațional natural, care asigură servicii automatizate și o interfață CUI (conversational user interface) adaptabilă.

Suntem încântați că, la scurt timp după ce am implementat noua noastră aplicație mobilă, putem oferi acum un serviciu de asistent virtual disponibil 24/7 clienților noștri, care acum pot beneficia de informații rapide legate de călătoria lor.

Krassimir Tanev, Director Comercial, Blue Air

Serviciul este disponibil gratuit, 24/7, în limbile română, italiană și engleză și oferă informațiile necesare cu privire la orarul de zbor, informații generale de zbor, condițiile generale de transport, totul despre serviciile și pachetele Blue Air, informații despre bagaje, asistență specială, metode de plată, precum și informații specifice privind restricțiile de călătorie in contextul pandemiei de COVID-19, check-in, anulare voluntară sau programele de loialitate.

Clienții Blue Air pot începe un dialog cu Nadia pe site-ul Blue Air și pe pagina de Facebook a companiei. Nadia ii va ajuta să obțină cu ușurință informațiile de care au nevoie și îi va îndruma spre realizarea unui self-service de succes, evitând astfel timpii lungi de așteptare pentru a contacta Call Center-ul și eliberând timpul prețios al agenților Serviciului Clienți, care pot astfel abordeze situațiile mai complexe.

Următoarele actualizări vor include transferul către agentul Serviciului Clienți și integrarea asistentului virtual cu sistemul de rezervare, ceea ce va crește nivelul de personalizare al serviciilor oferite de Nadia clienților Blue Air.

Compania operează avioane tip Boeing 737. În cei 16 ani de activitate, Blue Air a transportat peste 32 de milioane de pasageri și a zburat peste 340 milioane de kilometri. Compania este certificată IATA Operațional Safety Audit (IOSA) de către Internațional Air Transport Association (IATA) pentru standarde excepționale de operare și este membră cu drepturi depline IATA.



Citeste si