Wizz Air, una dintre cele mai mari companii aeriene din Europa, anunță că chatbot-ul său virtual pentru asistență, Amelia, este acum disponibil în Facebook Messenger pasagerilor, pentru a obține rapid și simplu informații de călătorie și pentru a gestiona detaliile zborurilor.
Numit după Amelia Earhart, chatbot-ul Wizz Air din Facebook Messenger este cel mai nou canal pe care clienții îl pot folosi pentru a adresa întrebări despre rezervările lor, starea zborurilor, precum și produsele și serviciile Wizz Air. Clienții trebuie pur și simplu să inițieze un mesaj direct către pagina de Facebook Wizz Air sau să caute Wizz Air pe Messenger.
Chatbot-ul este disponibil totodată pe mai multe pagini ale site-ului companiei aeriene, wizzair.com, în engleză, italiană și germană, fiind cea mai rapidă și accesibilă modalitate de a obține răspunsuri direct de la Wizz Air.
Citeste si:
Chatbot-ul din Facebook Messenger asigură un mod rapid și simplu pentru clienți de a primi informații despre gestionarea detaliilor zborurilor, cum ar fi modificarea rezervării, verificarea stării zborului și adăugarea bagajelor la rezervarea lor. Wizz Air vrea să extindă nivelul de cunoaștere al Ameliei și să sprijine pasagerii cu o varietate de opțiuni de tipul «self-service».
Paulina Gosk, purtător de cuvânt al Wizz Air Grup
Wizz Air operează o flotă de 145 de aeronave Airbus A320 și A321. Wizz Air este listată la London Stock Exchange cu abrevierea WIZZ.
Sursa foto: Wizz Air
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: