Cercetările realizate la nivel global în perioada pandemiei arată că aproape jumătate (45%) dintre călători ar rezerva o călătorie dacă ar avea opțiunea de anulare gratuită sau posibilitatea de a-și recupera suma plătită. O treime (32%) au declarat că ar rezerva călătoria dacă ar putea să o reprogrameze în mod gratuit. Vola.ro, agenție online de turism din România, lansează serviciul Vola Flex prin care, în cazul unui zbor anulat în mod voluntar, pasagerii români își primesc banii înapoi sub formă de numerar, în maximum 3 zile, fără întrebări suplimentare și documente justificative.
“Călătorii doresc să se simtă confortabil atunci când fac o rezervare. Cea mai mare îngrijorare în rândul turiștilor este incapacitatea de a-și recupera costurile biletelor de avion în eventualitatea unei anulări a zborului fără a avea motive justificate. Având în vedere că prețul unui bilet de avion reprezintă, de multe ori, cea mai mare pondere din costul total al călătoriei, ne-am dorit să găsim o soluție pentru clienții noștri care a venit sub forma serviciului Vola Flex”, a declarat Claudia Tocilă, Director de Marketing Vola.ro.
Sursa Foto: Vola.ro
Prin acest serviciu, toți pasagerii care decid că nu mai doresc să efectueze călătoria din diferite motive, primesc banii înapoi sub formă de cash, în maximum 3 zile.
Vola Flex se aplică și pentru celelalte servicii adiționale achiziționate odată cu biletul de avion: bagaje, locuri în aeronavă, check-in automat, Fast Refund.
Citeste si:
Când poate fi folosit și cum poate fi adăugat serviciul Vola Flex?
Vola Flex este un produs de travel fintech – adică o protecție financiară aplicabilă serviciilor turistice. E un lansat de Vola.ro care permite clienților să anuleze rezervarea în mod voluntar. Pot beneficia de serviciul Vola Flex clienții care au adăugat această opțiune odată cu efectuarea rezervării și se aplică atunci când aceștia își doresc să anuleze în mod voluntar rezervarea din orice motiv cu până la 48 de ore înainte de primul zbor din itinerariu.
Rambursarea costurilor se face în numerar în termen de maximum 3 zile lucrătoare. Serviciul Vola Flex nu se aplică în cazul în care compania aeriană a anulat deja un segment sau ambele segmente de zbor. În acest caz, Vola.ro face demersuri pentru recuperarea segmentului/segmentelor anulate, iar rambursarea acestora se face conform procedurilor standard de rambursare ale companiei aeriene.
Citeste si:
Vola.ro deservește persoane fizice sau companii, oferind servicii complete de turism: suport pentru rezervarea biletelor de avion de linie si low-cost, opțiunea de bilete rambursabile, rezervări hoteluri, city-break-uri, vacanțe, asigurări medicale de călătorie și servicii de rent-a-car. În 2015, Vola.ro a primit o investiție de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners.
Sursa foto: Vola.ro
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: