Cozi de zeci de kilometri s-au format la intrarea în România, prin vama Ruse. Potrivit comentariilor pe rețelele de socializare, vecinii bulgari nu au avut deschise toate ghișeele pentru încasarea taxei de pod. Astfel, sunt turiști români care așteaptă deja de aproximativ 6 ore să poată intra în țară.

”Sunt de peste 5 ore la Ruse, la 4 km de granița noastră. Oficial, pare-se ca stam așa pentru că bulgarii nu aveau deschise toate ghișeele la taxa de pod (pe la vreo 18.00 le-au deschis, dar de atunci timpul nostru de așteptare e în continuă creștere, nicidecum scădere). Autoritățile nu prea ne răspund să ne zică ce se întâmplă, bulgarii răspund, dar “ne govoria English”, iar MAE de la București m-a trimis să citesc condițiile de călătorie”, a scris un turist român, pe pagina sa de Facebook.

Alți români întreabă pe forumuri ce se întâmplă și care este timpul mediu de așteptare.

Potrivit aplicației Trafic Online, la nivel de autoturisme, așteptarea este de 30 de minute, însă la camioane, așteptarea ajunge și la 80 de minute: intrare 4 artere, iesire 5 artere - trafic intens, numar mare de mijloace de transport prezentate la control.

Pe 14 august 2022, cele mai aglomerate puncte de frontieră, atât pe sensul de intrare, cât și pe cel de ieșire, au fost Nădlac II, cu aproximativ 95.000 de , persoane, Giurgiu, cu peste 30.000 de persoane și Vama Veche, cu aproximativ 22.000 de persoane, potrivit unui comunicat de presă al Poliției de Frontieră.

Sursa foto: Poliția de Frontieră

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri