7 Mai 2023

Un cuplu s-a plâns de lipsa ferestrei lângă locul rezervat în avion. Care a fost răspunsul Ryanair



Ryanair a răspuns unui cuplu proaspăt căsătorit, care s-a plâns de lipsa ferestrei lângă locul rezervat, în zborul lor. Mark Bowe a apelat la rețelele de socializare pentru a se plânge că nu a avut fereastră lângă locul său în avionul spre Ibiza, unde el și soția lui se îndreptau spre luna de miere.

”Ne pregătim pentru luna de miere, mergem la Ibiza și abia așteptăm să admirăm priveliștea. Oh, dar stai...noroc, Ryanair!”, a scris turistul, pe Twitter, potrivit The Mirror.

Însă Ryanair a dat un răspuns inedit turistului nemulțumit de locul primit.

Compania a menționat că rezervarea presupune o alocare la întâmplare a locurilor și că, de asemenea, Ryanair ”vinde locuri, nu ferestre”.

Luna trecută, Ryanair a oferit încă un răspuns ironic unui alt client nemulțumit care nu a putut să stea cu restul grupului său. Turistul alesese opțiunea de alocare aleatorie a locurilor și echipa de social media a Ryanair a răspuns sarcastic: „Am ales alocare aleatorie și sunt supărat că am fost alocați aleatoriu”.



Citeste si