Consultanţii Eximtur au emis peste 14.000 de bilete de avion pentru călătorii de afaceri, dintre care 50% au fost pentru destinaţii europene, 30% pentru zboruri intercontinentale şi 20% pentru rute interne, transmite Agerpres.

Principalele criterii pentru clienţii corporate atunci când aleg destinaţia şi locul unui eveniment sunt: bugetul, durata deplasării, dotările şi facilităţile locaţiei.

Datele agenţiei relevă, totodată, că destinaţiile externe cele mai apreciate de către clienţii de business pentru evenimentele de tip incentive sunt: Turcia, Elveţia, Italia şi Grecia. În acelaşi timp, Irlanda şi Canada au fost printre cele mai căutate destinaţii pentru evenimentele de tip training, conferinţă sau congres.

În funcţie de pachetul de servicii de călătorie rezervat, clienţii corporate ai companiei au fost dispuşi să cheltuie bugete între 400 de euro şi 3.200 de euro de persoană, iar numărul de participanţi a variat între 15 şi 100 de persoane pe fiecare eveniment.

Conform sursei citate, cele mai populare destinaţii din România pentru delegaţiile individuale au fost: Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara. La nivel naţional, unităţile de cazare clasificate la 4 stele au înregistrat cea mai mare cerere, reprezentând 50% din numărul total de 11.000 de nopţi de cazare rezervate.

În context, preţul mediu pentru o cameră la 4 stele a fost de 80 de euro/noapte, cu mic dejun şi taxe incluse.

În ceea ce priveşte evenimentele tip team-building organizate în România, clienţii Eximtur au ales staţiuni precum Cheile Grădiştei, Covasna şi Băile Felix, iar în sezonul estival au fost preferate Mamaia, Năvodari şi Olimp.

Numărul de participanţi la evenimentele corporate în România a fost între 40 şi 150 de persoane, la un buget minim alocat de 1.600 de lei (plus TVA) de persoană, pentru un sejur de două nopţi cu pensiune completă, activităţi de team-building şi organizarea unei petreceri cu DJ.

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri