11 Noiembrie 2009

Accent Travel isi redirectioneaza strategia catre clientii individuali



Agentia de turism Accent Travel & Events lanseaza promotia “Destinatia ta” prin care prezinta ofertele pentru sezonul de iarna 2009 - 2010, in scopul de a-si mari ponderea clientilor individuali in veniturile companiei.
Prin acest proiect agentia isi reorienteaza atentia catre clientii individuali. “ Destinatia ta” reprezinta doar inceputul orientarii noastre catre publicul larg, dupa ani buni in care ne-am adresat in principal companiilor”, a declarat Loredana Stanciu, director executiv Accent Travel & Events.

Compania isi doreste astfel, cresterea, cu 5 puncte procentuale a ponderii pe care o are tursimul individual in cifra de afaceri a agentiei. “In 2008, ponderea clientilor individuali a fost de 15%, tinand cont de orientarea noastra catre B2B (business to business) de pana acum. Pentru 2009, insa, avand in vedere aceasta campanie, cat si cele pe care le-am rulat de-a lungul acestui an, preconizam o pondere de peste 20% pentru segmentul B2C”, a declarat, pentru Wall-Street, Loredana Stanciu.

Ea estimeaza un declin de pana la 10% a cifrei de afaceri in 2009, pe fondul crizei economice. “Ne asteptam ca cifra de afaceri pe anul 2009 sa scada cu aproximativ 10%, pana la 20 milioane euro”, a mai declarat reprezentanta agentiei de turism.

Microsite-ul promotiei (www.destinatiata.ro) cuprinde ofertele de vacanta ale agentiei, impartite in noua cataloage diferite, disponibile pentru descarcare, in functie de ceea ce este relevant pentru clienti: revelion, euroweekend, chartere, destinatii calde si spa, balneoturism, munte, schi, agroturism sau Disneyland.

Infiintata in 1999, agentia de turism Accent Travel & Events ofera servicii de turism in principal pentru clienti corporate, precum Petrom-OMV, Carrefour, Orange, Realitatea-Catavencu si Romexterra Bank.

Cu sediul central in Bucuresti, compania a avut in 2008 o cifra de afaceri de 22,5 milioane euro.





Citeste si