19 Martie 2010

Cum vad hotelierii problemele litoralului



Presedintele Asociatiei Patronale Mamaia, Nicolae Bucovala, a declarat la seminarul “2010-Turismul pe litoralul romanesc in contextul pietei turistice europene”, ca toti agentii economici care isi desfasoara activitatea pe litoral ar trebui sa plateasca pentru promovarea turismului.
"Toti cei care isi desfasoara activitatea pe litoralul romanesc ar trebui sa contribuie la promovarea lui, cu 1-2% din profit, nu numai hotelierii”, a afirmat Bucovala la Mamaia. El a subliniat ca multi agenti economici au de castigat de pe urma turistilor, dar foarte putini platesc pentru promovare.

El a spus ca principalii operatori care ar trebui sa plateasca aceasta taxa sunt cei din segmentul Horeca, potrivit NewsIn.

Pesedintele Asociatiei Patronale Mamaia a precizat ca o alta problema cu care se confrunta hotelierii este lispa service-ului de calitate pe segmentul HORECA. “Ne dublam cantitatea de echipamente din bucatarii sau stam cu ele inchise cu saptamanile, pentru ca cei de la service vin greu sau nu vin deloc”, a mai spus Bucovala.

La problemele litoralului se adauga si lipsa fondurilor pentru organizarea de evenimente.
“Fara evenimente, turismul va avea foarte mult de suferit si nu vom reusi sa avem mai multi turisti. Avem nevoie de evenimente”, a declarat Ion Danut Juganaru, director general Camera de Comert Constanta.

Reamintim ca, din lipsa fondurilor, Primaria Constanta a declarat ca nu va mai finanta niciun eveniment care sa atraga turisti, in 2010.

Juganaru a subliniat si ca problemele care au facut ca touroperatorul german TUI
sa paraseasca Romania nu au fost rezolvate. Printre acestea se numara prezenta cainilor vagabonzi, zgomotul excesiv din statiuni si slaba pregatire a personalului care lucreaza in relatia directa cu publicul.



Citeste si