Brandul invita la explorarea "gradinii carpatice" in culori vii, predominant nuante de verde, dar si albastru, galben si portocaliu.
In centrul logoului apare scris "Romania" intr-un font rotund, parca scris de mana, fiecare litera fiind colorata in doua-trei nuante de verde. Semnul diacritic al literei "a" este colorat cu nuante de galben si portocaliu.
Deasupra brandului, in partea dreapta, apare un element grafic asemanator unei frunze de-a lungul unei ape curgatoare.
Sloganul "explore the Carpathian garden" este plasat in partea de jos a imaginii, scris intr-un font mai comun, de culoare verde si inclinat spre dreapta.
Fundalul este alb, fara alte elemente distinctive.
Brandul a fost lansat cu ocazia zilei nationale a Romaniei la Expozitia Mondiala 2010, organizata la Shanghai.
Udrea a lansat la Shanghai brandul turistic al Romaniei
Ministrul Turismului, Elena Udrea, a lansat la Shanghai brandul turistic al Romaniei, cu sloganul "explore the Carpathian garden", relateaza Mediafax.
Te-ar putea interesa si: