25 Octombrie 2010

Buget de 100.000 euro pentru promovare in cataloagele turoperatorilor germani



Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) va aloca 106.700 euro, fara TVA, pentru a promova destinatiile turistice din Romania in cataloagele turoperatorilor germani TUI, ITS, Dertour si Rewe.

Cataloagele vor fi distribuite pentru sezonul de vara 2011.

Pentru includerea Romaniei in cataloagele grupului TUI Deutschland, ministerul va plati 33.613 euro, fara TVA, potrivit unui anunt de atribuire publicat de institutie, informeaza Mediafax.

Reprezentantii TUI Romania estimeaza ca numarul brosurilor care vor fi tiparite in acest an va fi cel putin similar celui de anul trecut, cand au fost editate 120.000 de exemplare a cate 24 de pagini.

Turoperatorii germani Dertour si ITS / REWE Touristik vor tipari pana la sfarsitul acestui an brosuri cu destinatiile turistice cu Romania, pentru care ministerul va aloca 31.932 de euro, respectiv 32.773 de euro, fara TVA.

Totodata, Romania va fi prezenta in cataloagele de promovare ale turoperatorului ITS Stadtereisen, in urma unui contract de de 8.403 euro, fara TVA.

Anul trecut, ministerul a semnat un contract cu TUI pentru ca turoperatorul sa revina in acest an in Romania, in conditiile in care din 2006 grupul german a renuntat sa mai aduca turisti in Romania si a scos din cataloagele sale de promovare statiunile romanesti, nemultumit de conditiile de cazare, preturile mari practicate de hotelieri, zgomotul si lipsa curateniei din localitati.

Tot din acest an, Romania este prezenta in cataloagele turoperatorilor Dertour & Co KG, fiind tiparite 350.000 de brosuri, si ale ITS / Rewe Touristik, cu un tiraj de doua milioane de exemplare.



Citeste si