Piata de publicitatea online din Marea Britanie a ajuns anul trecut la valoarea de 5,2 miliarde de dolari (3,3 mld. euro) si urmeaza sa atinga 6,4 miliarde de dolari (4,1 miliarde euro), in 2008, pentru ca, in 2012, sa depaseasca pragul de 8,7 miliarde de dolari (5,6 miliarde euro).
Publicitatea online din Marea Britanie inca mai este puternica, detinand cele mai mari valori din Europa, care a avansat cu 30% anul trecut, si urmeaza sa creasca cu 27% in 2008, relateaza eMarketer.

“Turbulentele financiare globale isi pun amprenta, intr-un fel sau altul, in profitul obtinut in publicitate”, declara Karin von Abrams, senior analyst, eMarketer. “Insa publicitatea online din Marea Britanie ar trebui sa pastreze ce ii apartine, si chiar si-ar putea consolida castigurile, clasandu-se deasupra celorlalte media, pe parcursul acestui impas economic”, a adaugat acesta.

Advertiserii online din Anglia au cheltuit, in 2006, 104 euro pentru fiecare din cei 3,5 milioane de utilizatori de Internet din tara, conform estimarilor PricewaterhouseCoopers si IAB Europa, de doua ori mai mult decat in Germania si cu 215% mai mult decat in Franta.

“Odata cu dezvoltarea e-commerce-ului in intreaga Europa, vecinii mai mari ai Marii Britanii construiesc industrii online sofisticate pe pietele locale”, afirma von Abrams, analist in cadrul eMarketer “In cativa ani, Marea Britanie va concura tarile care detin suprematia in functie profitul obtinut din publicitatea online”, a adaugat Abrams.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri