Piata locala de retail online IT&C a urcat in primele trei luni ale anului cu aproximativ 10%. Se observa insa un ritm de dezvoltare al acestei piete inferior celui de anul trecut, pe fondul unei stari de expectativa din partea cunsumatorilor. Astfel, in primele trei luni din 2014, valoarea acestei piete a ajuns la aproximativ 90 - 100 de milioane de euro, conform retailerului evoMag.

Industria de retail online IT&C va inregistra insa un reviriment in perioada Sarbatorilor Pascale. “Estimam un avans al vanzarilor de aproximativ 20% in perioada imediat urmatoare, in comparatie cu o perioada obisnuita din an, ca urmare a unei cereri mai mari din partea consumatorilor”, a declarat Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro.

Produsele cel mai bine vandute de la inceputul anului au fost smartphone-urile, tabletele, laptop-urile si televizoarele. Piata de telefoane mobile ar putea creste anul acesta cu maximum 40%, pe fondul erodarii pretului.

Cat priveste intregul an 2014, evoMAG tinteste o cifra de afaceri de peste 20 de milioane de euro, in crestere cu 30% fata de vanzarile inregistrate in 2013.

Principalii concurenti ai retailerului online sunt eMag.ro, PCFun.ro, Cel.ro, PCGarage.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri