Peste 2800 de magazine online si vanzatori independenti din toata tara au avut oferte in campania de Black Friday 2014, valoarea totala a reducerilor de pret depasind 3,7 milioane de euro, pe platforma Okazii.ro.

Din prima zi a campaniei numarul vizitatorilor unici a fost dublu fata de o zi obisnuita, 32% din trafic provenind de pe dispozitivele mobile iar valoarea tranzactiilor realizate pe site a avut o crestere de 132%.

In topul categoriilor care au generat cele mai multe vanzari au fost Fashion& Beauty (27% din totalul tranzactiilor), Computere si electronice (17% din totalul tranzactiilor), Librarie (8% din totalul tranzactiilor), Arta si obiecte de colectie (7% din totalul tranzactiilor).

Cel mai scump obiect achizitionat de pe Okazii.ro de Black Friday a fost un ceas Panerai Luminor GMT in valoare de 5.500 de euro.

Alaturi de partenerii sai, Okazii.ro va continua campania Black Friday si in perioada 28-30 noiembrie. Cumparatorii pot alege in continuare dintr-o gama variata de produse cu reduceri substantiale de pret, multe dintre ele putand fi achizitionate cu plata in rate sau cu livrare gratuita. Principalii concurenti ai Okazii.ro sunt site-urile de anunturi OLX.ro sau Tocmai.ro.

Citeste si:
Black Friday 2019 la evoMAG: vanzari totale de 5 milioane de euro
Black Friday 2019 la evoMAG:...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Cat au cumparat ungurii si bulgarii din Romania de Black Friday