Concurenta pe eCommerce este mare, chiar daca activezi doar pe o nisa “neatacata” de “greii” pietei, iar supravietuirea tine foarte mult de solutii si idei inedite, originale. wall-street.ro a compilat cateva instrumente, plugin-uri si aplicatii care ar putea sa duca la cresterea ratei de conversie si a multumirii clientilor.

Aplicatiile de mai jos pot fi folosite atat de companii mai mari, dar si de IMM-uri, site-uri aflate la inceput de drum.

LuckyCart este un startup frantuzesc care a primit saptamana aceasta o investitie de 1,6 milioane de euro, aceasta suma urmand a fi investita in extinderea in alte tari.

LuckyCart este o solutie promotionala care permite retailerilor online sa ofere clientilor oportunitatea unei mici loterii pe pagina de confirmare a comenzii, astfel incat acestia sa poata beneficia de reduceri sau chiar intreaga comanda, gratuit, dupa ce acestia au apasat butonul “buy”.

Lucky Cart a descoperit ca cei care cumpara online prefera aceasta metoda de joc in locul unor reduceri traditionale de 5-10%. Este un instrument creativ care, in mod clar, ar putea atrage atentia asupra magazinului tau.

ZopIM este un instrument pe care poti sa il folosesti pentru a personaliza experienta clientilor printr-un dialog live, intr-o casuta de chat. Este usor de instalat si, odata realizat acest pas, poti vorbi cu ei de pe orice device, oricand, de oriunde – conditia, evident, este sa fii conectat la Internet.

Interesant este ca ZopIM are integrat Google Translate, astfel incat sa poti comunica si cu clientii din alte state. Desi in afara tarii solutiile de live chat au inceput “sa prinda” din ce in ce mai bine, in Romania inca sunt la inceput de drum.

Abandon Aid este un instrument care analizeaza si permite trimiterea de mail-uri automate catre cei care au ajuns pana la ultimul pas al unei comenzi, dar, din diferite motive, nu au finalizat comanda. Practic, aproape 70% dintre cumparatori abandoneaza cosul inainte de check out. Acest lucru se traduce intr-un business care pierde (multi) bani. In prima faza, pentru a reusi sa-i atragi, trebuie insa sa intelegi de ce nu cumpara si Abandon Aid face fix acest lucru, prin panel-uri usor de inteles.

Mai mult, aplicatia poate fi programata sa trimita din cand in cand mail-uri automate catre persoanele care nu au finalizat tranzactia si sa le reaminteasca de cos, primind reduceri, transport gratuit sau alte beneficii.

Lucky Orange, pentru atunci cand Google Analytics nu este suficient. Din pacate, multe IMM-uri nu pot sa isi permita analize extrem de amanuntite, si aici intervine Lucky Orange. Instrumentul ofera o solutie ieftina de analiza cu o multime de facilitati pe care nu le poti primi de la Google Analytics – harti detaliate ale vizitatorilor, inregistrari ale acestora, analize amanuntite si complexe.

Online Conversion Insights este un instrument important in masura in care consideri relevant sa aflii de unde vine traficul concurentei si pe ce canale vand acestia cel mai eficient. A iti cunoaste propria harta de conversie este extrem de important, insa poate fi la fel de important sa cunosti informatii si despre concurentii directi. Daca nu, poti pierde oportunitati reale de a iti dezvolta performanta site-ului si sa ai avantaje evidente fata de ei.

Tu ce aplicatii si instrumente utile pentru eCommerce cunosti? Te incurajam sa comentezi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri