Al doilea cel mai mare grup de supermarket-uri din Germania, REWE, investeste masiv in zona de livrare online de alimente, pregatindu-se astfel pentru extinderea in forta a Amazon pe acest segment. Miscarea are loc desi REWE nu se asteapta sa genereze (rapid) profit din aceasta activitate.

„Stim ca nu vom fi profitabili pe acest segment pentru cativa ani, dar nici nu aruncam cu banii”, a declarat CEO-ul REWE, Alain Caparros, citat de Reuters. „Clientul este in schimbare. Ei doresc sa primeasca alimentele usor si trebuie sa ne pregatim pentru acest lucru. Trenul pleaca din statie si eu vreau sa fiu in el”, mai spune el.

REWE are 15.000 de magazine in 12 tari europene si este al doilea cel mai mare supermarket din Germania, dupa Edeka si inainte de Metrou si Schwarz Group care detine Lidl. In Germania, A.T. Kearney se asteapta ca livrarea online de alimente sa acopere 3% din totalul pietei pana in 2020, de la 1% in prezent.

Amazon, care livreaza deja legume si fructe in cateva orase din SUA, si-a asigurat mijloacele logistice pentru a dezvolta acest business si in Germania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri