Creste interesul clientilor pentru cumparaturile online, insa nici magazinele nu sunt "moarte", avand rol de a oferi clientilor oportunitate de a vedea si testa produsele si de apropiere a retailerilor online de cumparatori, a declarat Catalin Cretu, director regional pentru Romania, Croatia si Slovenia al Visa Europe, in cadrul Retail Arena, eveniment organizat de wall-street.ro.

"Locatia fizica nu este moarta, insa are cu totul alte conotatii, de a vedea si testa piata. (...) De asemenea, foarte multe magazine online deschid unitati fizice, fie ca le folosesc ca brand ambassador, fie ca face ca eMag, pentru click and collect", a declarat Catalin Cretu.

Prin unitatile fizice magazinele online ajung mai aproape de client

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

Citeste si:
România a ars etape în pandemie! Cât am progresat însă la...
Cătălin Crețu, Visa: România...

Sursa foto: Mircea Dragos Photography

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri