In ziua de vineri, 20 noiembrie 2015, magazinul online elefant.ro a inregistrat peste 70.000 comenzi care au insumat peste 270.000 de produse vandute in total. In plus, peste 30% dintre cutiile verzi au fost cu livrare gratuita in punctele special amenajate din toata tara care au functionat cu program non stop in perioada 20-22 noiembrie.

"La nivel de trafic, anul acesta am inregistrat un numar dublu de vizitatori in site fata de editia Black Friday 2014. Joi, la ora 22.00, cand a inceput campania, Elefant.ro a avut concomitent 41.000 de oameni care vizualizau ofertele in acelasi timp. Vineri, 47% dintre vizitatori au accesat platforma de pe dispozitive mobile.” spune Dan Vidrascu, CEO Elefant.ro.

Este de mentionat ca site-ul Elefant.ro a fost picat mai multe zeci de minute, dupa ora 22:00.

In ziua de 20 noiembrie, elefant.ro a vandut peste 100.000 carti in format traditional, dar si digital, peste 18.000 de parfumuri, mai mult de 11.000 ceasuri si un numar de 3.000 genti.

“Cele mai cautate modele de posete pentru doamne au fost cele ale brandului Francesca Moretti pe care le punem la dispozitia clientelor in exclusivitate. La categoria carte, cel mai cerut nume a fost Gradina Secreta, cartea de colorat lansata de de Johanna Basford, iar la categoria ceasuri, au fost vandute cele mai multe modele semnate de Stuhrling si Fossil.” continua Dan Vidrascu.

Pentru clientii care nu au comandat vineri toate produsele dorite la preturi speciale, elefant.ro continua seria de oferte cu Black Week pana vineri, 27 noiembrie.

Citeste si:
Cum să ai o echipă unită și productivă și să eviți fluctuația de...
Cum să ai o echipă unită și...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri