Daca comparam vineri 20 noiembrie 2015 cu vineri, 21 noiembrie 2014, volumul de vanzari s-a dublat, in portofoliul PayU, sustine, in cadrul emisiunii WALL-STREET 360, Marius Costin, CEO la PayU. “Sunt convins ca si la nivel de piata s-a intamplat acelasi lucru”.

“Daca comparam weekendurile, volumul de vanzari a fost aproape dublu si jumatate, in favoarea anului curent; acest lucru ma face sa cred ca piata, dar si fenomenul Black Friday, se maturizeaza”.

A fost o strategie buna aceasta “etapizare” si intrare in valuri, insa seful procesatorului de plati nu ar prelungi atat de mult perioada de reduceri, pentru a nu dilua acest fenomen. “Cred ca, per total, a fost o strategie buna sa impinga ofertele pe perioada unui weekend”.

Afla mai multe din interviul video cu Marius Costin.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri