Magazinul de fashion Fashion Days anunta rezultatele campaniei de Black Friday, care a oferit clientilor discounturi la peste 600.000 de produse, de la peste 1.000 de branduri, cu reduceri de pana la 90%. Campania a inceput vineri, 20 noiembrie, si a continuat pentru trei zile in toate pietele in care Fashion Days activeaza (Romania, Bulgaria, Ungaria).

Pe parcursul acesteia, au fost vandute 250.000 de produse, valoarea discounturilor ajungand la 35.000.000 lei. Referitor la trafic, numarul utilizatorilor din toate tarile a fost de noua ori mai mare de Black Friday, in comparatie cu o zi obisnuita.

Fashion Days anunta o crestere cu 45% a vanzarilor prin aplicatii mobile, cu ocazia celor trei zile de Black Friday. Anul acesta, utilizatorii aplicatiilor mobile Fashion Days au primit acces exclusiv la aceasta campanie cu patru ore mai devreme. Astfel, clientii au avut posibilitatea sa inceapa cumparaturile prin intermediul aplicatiilor mobile joi, 19 noiembrie, la ora 20:00, inainte de startul oficial de la miezul noptii. De asemenea, aplicatia Fashion Days a ocupat locul doi in App Store in topul celor mai descarcate aplicatii pentru Black Friday, cu 20.000 de downloadari.

“Campania de Black Friday de anul acesta, BE A TRUE FASHION DETECTIVE, s-a dovedit un real succes in toate pietele in care activeaza Fashion Days. Cresterea notabila a traficului pe site si a vanzarilor dovedeste faptul ca noul model de business al Fashion Days si gama variata de produse din portofoliul nostru au venit ca un raspuns la cerintele clientilor. In plus fata de numarul mare de branduri si produse, timpul scurt necesar livrarii produselor comandate este un alt atribut al nostru ce a determinat alegerea Fashion Days pentru cumparaturile de Black Friday”, a declarat Gabor Cseh, CEO Fashion Days.

Cele mai populare categorii de produse vandute de Black Friday au fost articolele de imbracaminte: bluze, topuri, geci etc., urmate fiind de pantofi, articole sportive si piese de lenjerie intima. In topul celor mai bine vandute branduri s-au inscris: United Colors of Benetton, Triumph, Levi’s, Esprit, Pepe Jeans si MANGO. Si de aceasta data, rezultatele au aratat ca femeile au fost mai active ca barbatii – 70% dintre cumparatori au fost femei si 30% barbati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri