Marea „era a cupoanelor” devine, din ce in ce mai pregnant, „mica era a cupoanelor” de reduceri. Groupon, candva o companie curtata de Google, a iesit din inca patru piete europene – Ucraina, Portugalia, Elvetia si Austria.

Dupa ce a iesit din Romania, compania americana a continuat exit-urile si in Grecia, Turcia si tari din Europa de Nord.

Pe site-ul Groupon Ucraina scrie „Regretam sa va informam ca din 25 ianuarie 2016, compania Groupon isi inceteaza activitatea in Ucraina asa ca nu mai putem oferi deal-uri pentru voi. Toate deal-urile vor mai ramane valabile pana maxim 25 februarie”. Compania a inchis inclusiv paginile de Twitter si Facebook.

Groupon a fost fondata in 2006 si, cativa ani mai tarziu, a devenit aproape sinonim cu deal-uri zilnice. In ultimii ani insa, compania a asistat la o scadere subita a vanzarilor si, mai mult, a iesit din multe tari, printre care se numara Tailanda, Taiwan, Filipine, Maroc, Puerto Rico sau Uruguai.

Citeste si:
Lectia site-urilor de reduceri: nu tot ce merge in SUA functioneaza...
Lectia site-urilor de...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Site-urile de cupoane nu mor, ele se transforma